chceauto.pl
x

KGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KM

KGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
175 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1497 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1745 kg
Ładowność
500 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
163 KM
0-100 km/h
9.9 s.
V max
191 km/h
Zasięg
500 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
10 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
64 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
245/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
668 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

KGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KM - GALERIA ZDJĘĆ

KGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KMKGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KMKGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KMKGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KMKGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KMKGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KMKGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KMKGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KM

KGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KM

Pierwszego Actyona produkowano w latach 2006 - 2011 jeszcze pod marką SsangYong. Auto miało kontrowersyjną stylizacją, a Koreańczycy uważają, że był to pierwszy przedstawiciel nieistniejącego jeszcze wówczas segmentu SUV Coupe.

Actyon drugiej generacji mierzy 4,74 m długości, plasując się w gamie pomiędzy Rextonem (4,85 m) a Torresem (4,7 m), jednocześnie jest od Torresa niższy o 5,5 cm (165,5 cm). Rozstaw osi to 268 cm, a prześwit - 19,4 cm.

Auto na polskim rynku jest dostępne z manualną lub automatyczną skrzynią biegów oraz napędem 2WD lub 4WD. Źródłem mocy zawsze jest czterocylindrowy silnik 1.5 GDI Turbo, który generuje 163 KM i 280 Nm. Prędkość maksymalna samochodów z "manualem" wynosi 194 km/h, z przekładnią automatyczną - 191 km/h. Pojemność zbiornika paliwa wynosi 50 litrów, a więc trochę mało, jak na tak duży samochód.

Atutem modelu Actyon, który klasyfikowany jest pomiędzy segmentami C-SUV i D-SUV, jest jego bogate wyposażenie w standardowej wersji Joy, obejmując m.in.: skórzaną tapicerkę, fotele przednie regulowane elektrycznie (z funkcją ogrzewania i wentylacji), tylna podgrzewana kanapa, 2-strefowa automatyczna klimatyzacja, nawigacja, dwa wyświetlacze cyfrowe 12,3”, 8 poduszek powietrznych i najnowszej generacji systemy bezpieczeństwa czynnego.

W wersji Adventure samochód dodatkowo posiada przednie czujniki parkowania, system monitorowania martwego kąta, system bezkluczykowy, relingi i podgrzewaną kierownicę. Natomiast w wersji Wild dodatkowo otrzymamy skórzaną tapicerkę, system kamer 360 stopni i elektrycznie podnoszą klapę bagażnika ze sterowaniem ruchem stopy.

Samochody KGM objęte są 5-letnią gwarancją limitowaną przebiegiem 100 tys. km.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2025-05-06

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

KGM Actyon. Polskie ceny2025-02-24

KGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi Q3

Audi Q3

35TFSI 150 KM benzyna2024SUVautomatprzedni
cena średnia 168 000 zł
OCENY
Dostępność
MG HS

MG HS

1.5 T-GDi 162 KM benzyna2024SUVautomatprzedni
cena średnia 112 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLB

Mercedes GLB

200 163 KM benzyna2024SUVautomattylny
cena średnia 212 000 zł
OCENY
Dostępność
Cupra Terramar

Cupra Terramar

1.5 eTSI MHEV 150 KM benzyna2024SUVautomatprzedni
cena średnia 174 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

1.6 T-GDI 150 KM benzyna2024SUVautomatprzedni
cena średnia 170 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Karoq

Skoda Karoq

1.5 TSI 150 KM benzyna2024SUVautomatprzedni
cena średnia 149 000 zł
OCENY
Dostępność

KGM Actyon II 1.5 GDI Turbo 163 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS