chceauto.pl
x

Hyundai i40 I 2.0 GDI 177 KM

Hyundai i40 I 2.0 GDI 177 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
50 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1420 kg
Ładowność
630 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
177 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
210 km/h
Zasięg
800 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
215/50 R17
225/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
553 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Hyundai i40 I 2.0 GDI 177 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai i40 I 2.0 GDI 177 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 177 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 177 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 177 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 177 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 177 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 177 KMHyundai i40 I 2.0 GDI 177 KM

Hyundai i40 I 2.0 GDI 177 KM

Hyundai i40 to opracowany od podstaw model klasy średniej. Auto zaprojektowano zostało w europejskim centrum projektowym Hyundaia w Russelsheim.
Samochód w wersji kombi debiutował wiosną 2011 roku, na salonie w Genewie. W połowie roku pierwsze samochody trafiły do salonów.

Nieco dłużej trzeba było poczekać na sedana - auto pokazano jesienią 2011 roku, na salonie we Frankfurcie. Sprzedaż rozpoczęto wiosną 2012 roku.

Pod koniec 2014 roku samochód poddano gruntownemu faceliftingowi. Projektanci z europejskiego centrum stylistycznego Hyundaia w niemieckim Russelsheim poddali się modzie na zwiększanie osłony chłodnicy. Po liftingu przyjęła ona sześciokątny kształt i stanowi całość od maski aż po dolną część zderzaka.

Zwiększono przy tym logo firmy. Zmienił się również kształt świateł, pojawiły się światła dzienne wykonane w technologii LED, nowy jest oczywiście zderzak. W samochodach z nadwoziem kombi (które sprzedają się lepiej niż sedany) opcjonalnie dostępny jest teraz Rear Electronic Damping Control System. Jest to układ aktywnych tylnych amortyzatorów, kierowca będzie mógł zmieniać ich charakterystykę, podobnie jak działanie wspomagania kierownicy czy reakcję silnika na gaz (te dwa parametry również w sedanie).

Jesienią 2018 roku Hyundai i40 doczekał się kolejnego liftingu. Zmieniono osłonę chłodnicy, pojawiły się nowe felgi i lakiery. Nowością jest system aktywnego bezpieczeństwa SmartSense. Jednocześnie zmodernizowano gamę jednostek napędowych, dzięki czemu spełniają nową normę emisji spalin Euro 6d-Temp.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-10-31

Wersje

NADWOZIA

Hyundai i40 po liftingu2018-10-10Hyundai i40 po liftingu2014-12-11Całkiem nowy Hyundai Sonata2014-04-20700 zł za nowe auto?2016-01-11Hyundai zmienia nazwy modeli. Koniec bałaganu!2016-07-19A może coś na H?2011-05-30

Hyundai i40 CRASHTEST

Hyundai i40 I 2.0 GDI 177 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz C-klasa

Mercedes C-klasa

200 Kompressor 184 KM benzyna2014kombiręcznatylny
cena średnia 65 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Exeo

Seat Exeo

1.8 TSI 160 KM benzyna2014kombiręcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A4

Audi A4

2.0 TFSI 180 KM benzyna2014kombiręcznaprzedni
cena średnia 65 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

1.5 EcoBoost 160 KM benzyna2014kombiręcznaprzedni
cena średnia 44 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 6

Mazda 6

2.0 Skyactiv-G 165 KM benzyna2014kombiręcznaprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

1.4 TSI 160 KM benzyna2014kombiręcznaprzedni
cena średnia 47 000 zł
OCENY
Dostępność

Hyundai i40 I 2.0 GDI 177 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS