chceauto.pl
x
Hyundai i40 po liftingu

Hyundai i40 po liftingu

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2018-10-10 Opinie
Hyundai zmodernizował model i40. Zmieniono wygląd, nieco wnętrze, systemy bezpieczeństwa i układ napędowy.

Hyundai i40 po liftingu
Hyundai i40 po liftingu
Samochód otrzymał nowy przód z charakterystycznym dla marki kaskadowym grillem oraz nowe 18-calowe alufelgi, przy czym nadal dostępne będą znane już felgi 16- i 17-calowe.

Hyundai i40 po liftingu
Hyundai i40 po liftingu
Hyundai i40 oferowany będzie z całkowicie nową paletą lakierów, które znane są z nowej generacji modelu Santa Fe. Wykończenia wnętrza będzie natomiast dostępne w tonacji czarnej lub beżowej zarówno z materiałową jak i skórzaną tapicerką siedzeń. Dopełnieniem stylistyki wnętrza samochodu są boczki drzwi z elementami w kolorze tapicerki oraz deska rozdzielcza ozdobiona stylową listwą.

Hyundai i40 po liftingu
Hyundai i40 po liftingu
Hyundai i40 po modernizacji został wyposażony w systemy aktywnego bezpieczeństwa SmartSense. Wprowadzony system zapobiegania zderzeniu czołowemu (FCA) działa trzy etapowo, najpierw ostrzega wizualnie i akustycznie kierowców o sytuacjach awaryjnych, następnie autonomicznie hamuje dozując siłę, a w ostateczności hamuje z maksymalną siłą w celu uniknięcia kolizji lub zminimalizowania uszkodzeń, gdy kolizja jest nieunikniona. System aktywuje się przy prędkości 10 km/h lub większej, gdy wykryty zostanie inny pojazd przed samochodem.

Hyundai i40 po liftingu
Hyundai i40 po liftingu
Hyundai zmodernizował gamę jednostek napędowych i40, aby spełnić nowe normy emisji spalin Euro 6D-Temp. i40 jest teraz dostępny z nowo opracowanym silnikiem Diesla Smartstream o pojemności 1,6 litra z dwoma poziomami mocy. Podstawowa wersja silnika oferuje 115 KM i 280 Nm momentu obrotowego i połączona jest z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejsza wersja osiąga moc 136 KM i moment obrotowy 320 Nm, dostępna jest z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową lub sześciostopniową manualną.

Układy napędowe w technologii Smartstream mają zwiększoną wydajność i zmniejszone rzeczywiste zużycie paliwa.

Hyundai i40 jest dostępny również z silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra, który łączony jest z 6-biegową manualną skrzynią biegów.

Wszystkie jednostki napędowe Hyundaia i40 spełniają normę emisji EURO 6d-temp.

Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Hyundai i40 po liftingu - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai i40 po liftinguHyundai i40 po liftinguHyundai i40 po liftinguHyundai i40 po liftinguHyundai i40 po liftinguHyundai i40 po liftinguHyundai i40 po liftinguHyundai i40 po liftingu

Zobacz także

Hyundai zmienia nazwy modeli. Koniec bałaganu!

Hyundai zmienia nazwy modeli. Koniec bałaganu! 2016-07-19

Przedstawiciele Hyundaia zapowiadają duże zmiany w ofercie. Koreańczycy chcą, by klienci mogli łatwiej niż do tej pory rozróżniać oferowane przez firmę modele. Oznacza to zmiany w nazewnictwie pojazdów.Jak informuje odpowiedzialny za sprzedaż...
700 zł za nowe auto?

700 zł za nowe auto? 2016-01-11

Kolejny producent zwraca się w stronę wynajmu długoterminowego. Wraz z rozpoczęciem nowego roku Hyundai wprowadził program wynajmu konsumenckiego. Usługa, która realizowana jest przy współpracy ze Grupą Masterlease, stanowi propozycję wynajmu...
Hyundai i40 po liftingu

Hyundai i40 po liftingu 2014-12-11

Hyundai i40 to na rynku europejskim flagowy model tego koreańskiego producenta. Samochód debiutował - co ciekawe, jako kombi - wiosną 2011 roku. Rok później do salonów trafił sedan.Teraz, po sprzedaniu ponad 100 tys. egzemplarzy i40, Hyundai...
Całkiem nowy Hyundai Sonata

Całkiem nowy Hyundai Sonata 2014-04-20

W Nowym Jorku Hyundai zaprezentował kolejną, siódmą już, generację modelu Sonata. Samochód od kilku tygodni oferowany jest na rodzimym, koreańskim rynku. Wersja zaprezentowana w Nowym Jorku skonfigurowana została tak, by trafić w gusta amerykańskich...
A może coś na H?

A może coś na H? 2011-05-30

Jeszcze do niedawna samochody marki Hyundai nie były w Europie zbyt popularne. Sytuacja zmieniła zaczęła się jednak zmieniać z początkiem lat dziewięćdziesiątych, kiedy to koreańskie auta stały się nie tylko mniej awaryjne, ale też zdecydowanie...
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.