chceauto.pl
x

Hyundai Galloper II 2.5 D 100 KM

Hyundai Galloper II 2.5 D 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1998
Średnia cena
9 000 zł
Nadwozie
terenowy
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
2477 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
100 KM
0-100 km/h
16.5 s.
V max
150 km/h

KOSZTY

Spalanie
10.8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
79 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai Galloper II 2.5 D 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai Galloper II 2.5 D 100 KMHyundai Galloper II 2.5 D 100 KMHyundai Galloper II 2.5 D 100 KMHyundai Galloper II 2.5 D 100 KM

Hyundai Galloper II 2.5 D 100 KM

Hyundai Galloper to samochód terenowy, który debiutował w 1991 roku, jako klon wychodzącego właśnie z produkcji Mitsubishi Pajero pierwszej generacji. Auto to było produkowane do 1998 roku, ale nie trafiło do Europy.
Na Starym Kontynencie zaoferowano dopiero drugą generację Gallopera, która również oparta była na Mitsubishi Pajero, tym razem drugiej generacji. Produkcja tego samochodu rozpoczęła się w 1998 roku i zakończona została w 2003 roku. W ofercie Hyundaia Galloper został zastąpiony przez Terracana.
Hyundai Galloper drugiej generacji to samochód stosunkowo bezawaryjny, o ile nie użytkuje się go w terenie. Wówczas najwięcej problemów dostarcza układ elektryczny. Jednak eksploatacja offroadowa niesie już więcej problemów. Dochodzi do usterek zawieszenia (zużyciu ulegają również amortyzatory) i układu przeniesienia napędu (szczególnie przednia oś). pilnować trzeba temperatury silnika, ewentualne przegrzanie może wymagać „tylko” wymiany uszczelki pod głowicą, ale może zakończyć się pęknięciem głowicy.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-02-04

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

A może coś na H?2011-05-30

Ogłoszenia

Hyundai Galloper

Hyundai Galloper

warmińsko-mazurskie

5 900 zł

Hyundai Galloper II 2.5 D 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS