chceauto.pl
x

Honda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KM

Honda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
80 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1498 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1428 kg

OSIĄGI

Moc
182 KM
0-100 km/h
8.6 s.
V max
210 km/h
Zasięg
470 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
10.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/50 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
431 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
12.7 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
41 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.5 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h

Honda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KMHonda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KMHonda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KMHonda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KMHonda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KMHonda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KMHonda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KMHonda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KM

Honda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KM

Honda HR-V

Honda HR-V to jeden z pierwszych pojazdów, które określamy dziś mianem crossoverów. Zbudowany na płycie podłogowej Civica VI samochód debiutował w 1999 roku. Trzy lata później poddano go liftingowi, a produkcję zakończono w 2006 roku.

Dopiero w 2015 roku zaprezentowano następcę.

Honda HR-V II FL

Samochód będący mniejszą siostrą modelu C-RV to próba zaistnienia producenta na tworzącym się właśnie rynku niewielkich SUV-ów z pogranicza segmentów B i C. Druga generacja debiutowała 2016 roku.

Nowa HR-V wpisuje się w język stylistyczny współczesnych modeli Hondy. Japończycy zastosowali charakterystyczny dla marki grill czy zderzaki. By nadać sylwetce lekkości tylne drzwi otrzymały poziome, przechodzące płynnie w tylny słupek przetłoczenie. W słupku C ukryto tylne klamki.

Wnętrze, w typowy dla Hondy sposób, zapewniać ma odrobinę sportowego ducha. Przed kierowcą umieszczono trzy analogowe zegary - największym z nich - zajmującym centralną pozycję - jest prędkościomierz. Na konsoli środkowej zamontowano dotykowy, ciekłokrystaliczny wyświetlacz. W oczy rzucają się też - niestandardowe - dysze nawiewów ciągnące się przez całą deskę rozdzielczą po części pasażera.

Początkowo pod maskę trafił benzynowy silnik 1,8 l, jednak szybko został wyparty przez jednostkę 1.5 oraz diesla 1.6.

W sierpniu 2018 roku samochód został poddany liftingowi. Zmiany w stylizacji nadwozia objęły przód pojazdu, który otrzymał nowy, błyszczący, chromowany na ciemno panel.

Zmianie uległa również gama silników. W ofercie utrzymano silnik 1.5 i-VTEC o mocy 130 oraz 120-konnego diesla 1.6. Nowością będzie natomiast silnik 1.5 VTEC Turbo o mocy około 180 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-03-27

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowy SUV Hondy. Trafi również do Europy2022-04-07Honda HR-V e:HEV. Wszystko o napędzie2021-07-30Honda HR-V nowej generacji!2021-02-19Honda HR-V Sport2018-12-01Honda HR-V po liftingu2018-08-13Honda HR-V. Polskie ceny2015-07-14

Honda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volvo XC40

Volvo XC40

2.0 T4 190 KM benzyna2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 129 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Renegade

Jeep Renegade

1.3 GSE T4 Turbo 180 KM benzyna2019crossoverautomat4x4
cena średnia 79 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 3008

Peugeot 3008

1.6 PureTech 180 KM benzyna2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 85 000 zł
OCENY
Dostępność
Lexus UX

Lexus UX

200 171 KM benzyna2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 129 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLA

Mercedes GLA

220 184 KM benzyna2019crossoverautomat4x4
cena średnia 116 000 zł
OCENY
Dostępność
Mini Countryman

Mini Countryman

Cooper S 192 KM benzyna2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 101 000 zł
OCENY
Dostępność

Honda HR-V II FL 1.5 Vtec Turbo 182 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS