chceauto.pl
x

Ford Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KM

Ford Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
53 000 zł
Nadwozie
hatchback 3-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1144 kg
Ładowność
501 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
140 KM
0-100 km/h
9 s.
V max
202 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Zasięg
550 km (średni rzeczywisty)
Koszt przejechania 100 km
36 zł
Zbiornik paliwa
42 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
205/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
292 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KMFord Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KM

Ford Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KM

Ford Fiesta

Samochody o nazwie Fiesta produkowane są od 1975 roku. Obecnie w sprzedaży dostępna jest już siódma generacja. Najpopularniejsze wśród aut używanych są jednak modele wyprodukowane po 1996 roku, kiedy na rynek trafił model mk. IV. Fiesty - niezależnie od rocznika - cenione są za niskie koszty obsługi, ale nie wszystkie generacje zaliczyć można do bezawaryjnych. W przypadku starszych modeli największym problemem jest atakująca nadwozie rdza. W nowszych generacjach zabezpieczenie antykorozyjne jest lepsze, problemy sprawiają za to wysokoprężne jednostki napędowe serii TDCI.

Ford Fiesta Mk8

Ford Fiesta VII po raz pierwszy został zaprezentowany na specjalnym pokazie w listopadzie 2016 roku, a przed szeroką publicznością debiutował w marcu 2017 roku na salonie w Genewie. W salonach auto pojawiło się w połowie tego roku.

Ford Fiesta VII oferowany jest w wersji trzy- lub pięciodrzwiowej. Obie mierzą 4040 mm długości (odmiana ST-Line ma 4065 mm), 1735 mm szerokości (z lusterkami 1941 mm) i 1476 mm wysokości (ST-Line 1466 mm).

Rozstaw osi to 2493 mm. Bagażnik mieści pakunki o objętości do 292 l lub 1093 l po złożeniu oparć tylnej kanapy.

Ford Fiesta VII to jeden z najbezpieczniejszych pojazdów w swojej klasie. W zależności od wersji, jako pierwszy Ford w historii - auto może być wyposażone w system wykrywania pieszych – Pedestrian Detection – który minimalizuje ryzyko potrącenia nocą i przy złej widoczności.

Zaawansowane technologie wsparcia kierowcy są wspomagane przez dwie kamery, trzy radary i 12 czujników ultradźwiękowych, które w połączeniu mogą monitorować obszar 360 stopni wokół pojazdu i skanować drogę przed nim na odległość do 130 metrów.

Wyposażenie standardowe obejmuje: reflektory z czujnikiem zmierzchu i światłami do jazdy dziennej, lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie (lakierowane w kolor nadwozia), centralny zamek ze zdalnym sterowaniem i system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu. Ponadto klienci otrzymują też elektrycznie sterowane przednie szyby, elektrycznie wspomagany układ kierowniczy i komputer pokładowy.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-01-28

Wersje

ROCZNIKI

Ford Fiesta w nowych wersjach2018-10-14Ford Fiesta Active2018-05-07Nowy Ford Fiesta bestsellerem2017-12-21Nowy Ford Fiesta. Polskie ceny!2017-07-1840 lat Forda Fiesty2016-05-15Ford Fiesta po modernizacji2015-05-19

Ford Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen DS3

Citroen DS3

1.2 THP 130 KM benzyna2018hatchback 3drręcznaprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Corsa

Opel Corsa

1.4 Turbo 150 KM benzyna2018hatchback 3drręcznaprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Fiesta Mk8 1.0 EcoBoost 140 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.