chceauto.pl
x

Ford C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KM

Ford C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
66 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1413 kg
Ładowność
587 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
200 km/h
Zasięg
650 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
55 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
215/55 R16
215/50 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
471 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KMFord C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KM

Ford C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KM

Ford Focus C-Max II

Ford C-Max drugiej generacji zadebiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2009 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego.

Auto zbudowano na nowej płycie podłogowej (tej samej co Focusa III) o nazwie C344. Samochód dostępny był w dwóch wersjach: jako pięcioosobowy C-Max oraz większy, siedmioosobowy Grand C-Max.

Oferta jednostek napędowych stanowiła miks nowoczesnych jednostek doładowanych EcoBoost (1.0 i 1.6) ze starszymi konstrukcyjnie silnikami wolnossącymi (1.6 Duratec). W ofercie były również diesle 1.6 i 2.0 w różnych wariantach mocy.

Jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu pokazano C-Maxa po liftingu. Znacznie przebudowano przednią część nadwozia, we wnętrzu pojawił się dotykowy ekran o średnicy 8 cali. Z oferty wycofano silniki wolnossące, wprowadzono m.in. nową benzynową jednostkę 1.5 EcoBoost.

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-01-04

Wersje

NADWOZIA

Ford C-Max po liftingu2014-09-17Opel Zafira I. Dobre auto za dobrą ceną!2012-01-29B-MAX. Takiego Forda jeszcze nie było2012-03-10Znamy najlepsze silniki roku!2014-06-26Historyczna wpadka. Tak źle nie było jeszcze nigdy!2017-12-14Najbardziej niezawodne modele w Niemczech2018-08-31

Ford C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Scenic

Renault Scenic

1.3 TCe 160 KM benzyna2019VANautomatprzedni
cena średnia 71 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Zafira

Opel Zafira

1.6 Turbo 136 KM benzyna2019VANautomatprzedni
cena średnia 65 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Sharan

Volkswagen Sharan

1.4 TSI 150 KM benzyna2019VANautomatprzedni
cena średnia 97 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Grand Scenic

Renault Grand Scenic

1.3 TCe 160 KM benzyna2019VANautomatprzedni
cena średnia 71 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford C-Max II FL 1.5 EcoBoost 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS