chceauto.pl
x

BMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KM

BMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
259 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
74.0 kWh
Waga
2185 kg
Ładowność
540 kg

OSIĄGI

Moc
286 KM
0-100 km/h
6.8 s.
V max
180 km/h
Zasięg
350 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
42 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
245/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
510 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

BMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KMBMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KM

BMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KM

BMW iX3 to pierwszy w historii niemieckiej marki SUV o napędzie wyłącznie elektrycznym. Tym samym X3 stał się pierwszym modelem BMW oferowanym z silnikami spalinowymi, jako hybryda plug-in (xDrive30e) oraz auto bateryjne.

BMW iX3 stylistycznie niewiele odbiega od X3. Samochód wyróżnia się głównie niebieskimi detalami, natomiast kształty nadwozia pozostały bez zmian.

W samochodzie zastosowano napęd BMW eDrive piątej generacji, w którym uzyskano znaczący postęp w zakresie gęstości mocy, zasięgu, masy, wielkości jednostki i elastyczności. Przykładowo, gęstość mocy napędu elektrycznego została zwiększona o 30 procent w porównaniu z poprzednimi samochodami elektrycznymi BMW, a grawimetryczna gęstość energii ogniw akumulatora wysokonapięciowego - o 20 procent.

Silnik elektryczny, elektronika siłowa i skrzynia biegów po raz pierwszy umieszczone w jednej centralnej obudowie. Akumulator o pojemności brutto 80 kWh (74 kWh netto) zabudowano w podłodze samochodu, dzięki czemu nie zachowano pojemność bagażnika, nie ucierpiało również wnętrze, za to obniżeniu uległ środek ciężkości samochodu.

Silnik elektryczny generuje maksymalną moc 210 kW (286 KM) i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 6,8 s, (dla porównania: BMW X3 30i: 6,4 s), zaś prędkość maksymalna została ograniczona do 180 km/h. Zasięg BMW iX3 to 460 km (mierzone wg cyklu testowego WLTP). Auto posiada napęd wyłącznie na tylne koła. BMW iX3 posiada system rekuperacji z dużą siłą hamowania i dużym odzyskiem energii w pozycji jazdy B i adaptacyjną rekuperację z funkcją swobodnego toczenia w pozycji jazdy D. Poziom rekuperacji ustawia się w trzech stopniach.

BMW iX3 można ładować ze zwykłego gniazdka, ale wówczas trzeba się liczyć z dłuższym czasem. Natomiast przy wykorzystaniu opcjonalnej stacji ładowania Wallbox ładowanie trwa 7,5 godziny. Auto można podłączyć również do wysokonapięciowej ładowarki prądu stałego (150 kW), wówczas ładowanie od 0 do 80 proc. trwa tylko 34 minuty, a 10 minut podpięcia do prądu zwiększa zasięg o 100 km.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-11-03

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    BMW iX3 po liftingu2021-08-13Start przedsprzedaży BMW iX3 w Polsce2020-09-07BMW iX3. Pierwszy SUV na prąd2020-07-14BMW iX3. Pierwsze elektryczne X32019-12-22

    BMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Volkswagen ID.4

    Volkswagen ID.4

    GTX 299 KM elektryczny2022SUVautomat4x4
    cena średnia 214 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volkswagen ID.5

    Volkswagen ID.5

    77 kWh 299 KM elektryczny2022SUVautomat4x4
    cena średnia 221 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi Q4

    Audi Q4

    50 e-tron 299 KM elektryczny2022SUVautomat4x4
    cena średnia 223 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    BMW iX3 G08 FL 74 kWh 286 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS