chceauto.pl
x
BMW 128ti. Tuż poniżej "M"

BMW 128ti. Tuż poniżej "M"

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2020-10-07
Producent z Monachium zaprezentował swoją przednionapędową odpowiedź na nowego Volkswagena Golfa GTI - BMW 128ti.

BMW 128 ti
BMW 128 ti
Samochód otrzymał przestylizowane zderzaki i poszerzenia progów. W obu przypadkach w oczy rzucają się czerwone listwy dekoracyjne, które w zależności od koloru nadwozia (w przypadku czarnego i niebieskiego), mogą też być polakierowane na czarno.

Standardem są m.in. 18-calowe, lakierowane na srebrno-czarno, obręcze kół. Bez żadnych dopłat klienci mogą się zdecydować na sportowe (torowe) opony Michelin. Felgi skrywają – zaadaptowane wprost z topowego M135i tarcze i zaciski hamulcowe. Te ostatnie lakierowane są oczywiście na czerwono.

BMW 128 ti
BMW 128 ti
Z M135i pochodzi też wiele elementów zawieszenia, jak chociażby stabilizatory. W stosunku do standardowej ”jedynki” inne są też sprężyny, amortyzatory czy przełożenie (bardziej bezpośrednie) układu kierowniczego. Samo auto zawieszone jest o 10 mm niżej niż normalnie.

W przeciwieństwie do topowej eMki napęd przenoszony jest wyłącznie na koła przedniej osi. W trosce o przyczepność BMW 128ti standardowo oferowane jest z samoblokującym mechanizmem różnicowym typu Torsen.

BMW 128 ti
BMW 128 ti
Auto napędzane jest przez dwulitrowy silnik 2,0 l TwinPower Turbo o mocy 265 KM (4750–6500 obr./min) i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm (1750–4500). W układzie przeniesienia napędu znajdziemy ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów Steptronic.
BMW 128ti osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Przyspieszenie do 100 km/h trwa 6,1 s. Warto dodać, że auto waży o 85 kg mniej, niż odmiana M135i xDrive.

Nowe BMW 128ti trafi do salonów już w listopadzie. W Niemczech auto wycenione zostało na 41 578 euro (185,6 tys. zł).


BMW 128ti. Tuż poniżej "M" - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"BMW 128ti. Tuż poniżej "M"

Zobacz także

BMW M135i po modernizacji

BMW M135i po modernizacji 2021-10-21

Najmocniejszą obecnie wersją BMW serii 1 jest M135i xDrive. Niemieccy inżynierowi poddali ten model nie wielkim poprawkom technicznym.BMW M135i xDrive napędzane jest czterocylindrowym silnikiem 2.0 o mocy 306 KM. To nieco mniej niż w poprzedniej...
BMW 128ti. Prawie jak "M"

BMW 128ti. Prawie jak "M" 2020-09-21

BMW przygotowuje się do premiery modelu 128ti. Ten usportowiony model przechodzi ostatnie testy na torze i w okolicach toru Nurburgring, na pagórkowatych drogach regionu Eifel. Inżynierowie szczególną uwagę poświęcają dynamicznym właściwościom...
Car of the Year 2020. Finaliści

Car of the Year 2020. Finaliści 2019-11-27

Jury plebiscytu Car of the Year 2020 ogłosiło listę siedmiu finalistów. O tytuł Samochodu Roku zawalczą: BMW serii 1, Ford Puma, Peugeot 208, Porsche Taycan, Renault Clio, Tesla Model 3 i Toyota Corolla.Przypomnijmy, że ostatni tytuł zdobyło auto...
Cztery auta w Euro NCAP. Tylko dwa na piątkę!

Cztery auta w Euro NCAP. Tylko dwa na piątkę! 2019-10-10

Euro NCAP podzieliło się wynikami kolejnych testów zderzeniowych. Tym razem z serią przeprowadzonych w kontrolowanych warunkach zderzeń zmierzyły się nowe BMW 1 i 3, Peugeot 208 oraz – odświeżony jeszcze w zeszłym roku – Jeep Cherokee....
Nowe BMW 1. Napęd na przód i 3 cylindry

Nowe BMW 1. Napęd na przód i 3 cylindry 2019-05-27

BMW zaprezentowało właśnie pierwszą w historii przednionapędową serię 1. Auto trafić ma do salonów już we wrześniu! Samochód jest krótszy i szerszy niż do tej pory. Auto dostępne będzie wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback o długości...
BMW serii 1 III generacji z przednim napędem!

BMW serii 1 III generacji z przednim napędem! 2019-03-27

BMW przygotowuje się do wprowadzenia na rynek trzeciej generacji serii 1. Zamaskowane samochody przechodzą obecnie intensywne testy na torze testowym w Miramas w południowej Francji.Jaka będzie trzecia generacja serii 1? Przede wszystkim, w...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS