chceauto.pl
x

BMW M135i F40 306 KM

BMW M135i F40 306 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2021
Średnia cena
151 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1600 kg
Ładowność
560 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
306 KM
0-100 km/h
4.6 s.
V max
250 km/h
Zasięg
420 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
79 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW M135i F40 306 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KMBMW M135i F40 306 KM

BMW M135i F40 306 KM

BMW 1

BMW serii 1 to obecnie najmniejszy pojazd w ofercie marki z Bawarii. Pierwsza seria modelu pojawiła się na rynku w 2001 roku i przetrwała w ofercie aż do 2012 roku. Konstruując najmniejszy model inżynierowie BMW pozostali wierni filozofii marki - zastosowano zamontowany wzdłużnie z przodu silnik i napęd na tylne koła. Początkowo auto oferowane było jako pięciodrzwiowy hatchback. W 2007 roku ofertę uzupełniła wersja trzydzwiowa, coupe oraz kabriolet. Druga generacja BMW serii 1 - oferowana wyłącznie jako trzy lub pięciodrzwiowy hatchback dostępna jest w salonach od 2011 roku.

BMW 1 F40

To prawdziwa rewolucja. Samochód - z napędem na przednią oś! - jest krótszy i szerszy niż do tej pory. Auto dostępne jest wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback o długości 4319 mm (-5 mm w stosunku do poprzednika). O 34 mm zwiększyła się szerokość nadwozia (obecnie 1799 mm), samochód jest również o 13 mm wyższy (1434 mm). Zaskoczeniem może być krótszy niż do tej pory rozstaw osi. Producent obiecuje jednak zauważalnie przestronniejsze niż w obecnej generacji wnętrze. Przestrzenniej ma być m.in. nad głowami pasażerów, na wysokości łokci czy kolan.

O 20 l – do 380 l – zwiększyła się pojemność bagażnika. Złożenie oparć tylnej kanapy skutkuje powiększeniem kufra do 1200 l. Do wyboru są cztery linie stylizacyjne. Powyżej podstawowego, o nazwie Advantage, znajduje się Luxury Line. Poznamy go po elementach zewnętrznych w satynowanym aluminium i tapicerce ze skóry Dakota. Dalej są: Sport Line oraz M Sport. Pierwszy to m.in.: akcenty w kolorze czarnym, błyszczące ramkami szyb BMW Individual Shadowline i fotele sportowe. Drugi wyróżnia się akcentami w satynowanym aluminium, pasem przednim ze specjalnie ukształtowanymi wlotami powietrza oraz pasem tylnym BMW M w błyszczącym kolorze czarnym.

W standardzie europejscy klienci otrzymują np.: system ostrzegania przed kolizją z poprzedzającym pojazdem i pieszymi (z miejską funkcją hamowania ostrzegającą również przez rowerzystami) oraz działające przy prędkościach od 70 do 210 km/h ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu (z aktywną korektą toru jazdy). W droższych wersjach – wzorem Mercedesa - multimedia obsługiwać można głosowo (”Hej BMW”). Inteligentny asystent osobisty uczy się procesów, preferowanych ustawień i nawyków kierowcy i może je potem wykorzystywać w odpowiednim kontekście lub może pełnić funkcję partnera do rozmów.

Do wyboru są 3 i 4-cylindrowe silniki o mocach od 116 KM (116d) do 306 KM (BMW M135i xDrive). BMW 116d, BMW 118d oraz BMW 118i wyposażone są standardowo w sześciostopniową manualną skrzynię biegów. Nowością jest siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa, przekładnia Steptronic dostępna jako opcja w BMW 116d oraz BMW 118i. Ośmiostopniowa przekładnia Steptronic dostępną jest opcjonalnie w 118d i standardowo w BMW 120d xDrive, oraz w topowym BMW M135i xDrive. Ten ostatni przyspiesza do 100 km/h w 4,8 s i osiąga 250 km/h. Auto oferowane jest wyłącznie z systemem napędu 4x4 xDrive.

Nowa seria 1 standardowo wykorzystuje do kontrolowania trakcji technologię ABR. Reakcja na poślizg odbywa się tu bezpośrednio w sterowniku silnika, a nie w jednostce sterującej DSC. Dzięki temu informacje są przesyłane trzykrotnie szybciej, a reakcja jest odczuwana przez kierowcę jako nawet dziesięciokrotnie szybsza. System wspierać będzie standardowy układ BMW Performance Control (rozkład momentu żyroskopowego), który zwiększa zwinność auta, dzięki precyzyjnej ingerencji hamulców na kołach po wewnętrznej stronie zakrętu. Dzięki niemu kierowca może odnieść wrażenie jazdy tylnonapędówką...

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-07

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowe BMW 1. Napęd na przód i 3 cylindry2019-05-27BMW serii 1 III generacji z przednim napędem!2019-03-27Nowe BMW 1 z napędem na przód?2019-02-11Trzydrzwiowe BMW 1. Będzie taniej2012-05-14BMW M135i po modernizacji2021-10-21BMW 128ti. Tuż poniżej "M"2020-10-07

Ogłoszenia

BMW 1

BMW 1


169 900 zł
BMW 1

BMW 1

małopolskie

219 500 zł
BMW 1

BMW 1

dolnośląskie

133 000 zł

BMW M135i F40 306 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2.0 TSI 320 KM benzyna2021hatchback 5drautomat4x4
cena średnia 155 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

2.0 TFSI 310 KM benzyna2021hatchback 5drautomat4x4
cena średnia 148 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW M135i F40 306 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS