chceauto.pl
x

BMW 130si E87 265 KM

BMW 130si E87 265 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2006
Średnia cena
40 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2996 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
265 KM
0-100 km/h
6.2 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
11.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
55 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
26 na 104 sklasyfikowanych
Awaryjność
12.8%
Średni przebieg
79 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
330 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
24000 km czyli po 16 miesiącach
Zużycie paliwa
13.7 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
34 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
6.8 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

BMW 130si E87 265 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KMBMW 130si E87 265 KM

BMW 130si E87 265 KM

BMW 1

BMW serii 1 to obecnie najmniejszy pojazd w ofercie marki z Bawarii. Pierwsza seria modelu pojawiła się na rynku w 2001 roku i przetrwała w ofercie aż do 2012 roku. Konstruując najmniejszy model inżynierowie BMW pozostali wierni filozofii marki - zastosowano zamontowany wzdłużnie z przodu silnik i napęd na tylne koła. Początkowo auto oferowane było jako pięciodrzwiowy hatchback. W 2007 roku ofertę uzupełniła wersja trzydzwiowa, coupe oraz kabriolet. Druga generacja BMW serii 1 - oferowana wyłącznie jako trzy lub pięciodrzwiowy hatchback dostępna jest w salonach od 2011 roku.

BMW 1 E87

BMW serii 1 pojawiło się na rynku w 2004 roku. Samochód to próba zaistnienia bawarskiej marki w segmencie aut kompaktowych. Wiele podzespołów - w tym elementy przeniesienia napędu, zawieszenie i część silników, zaadaptowano z większej serii 3. Największą zaletą pojazdu jest klasyczny układ napędowy - umieszczony wzdłużnie z przodu silnik przenosi moc na koła tylnej osi. Takie podejście skutkuje bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, co podoba się kierowcom lubiącym ostrzejszą jazdę.

Początkowo samochód dostępny był wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. w 2007 roku ofertę uzupełniła wersja z nadwoziem trzydzwiowym a także dwudrzwiowe coupe i kabriolet.

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika samochód ma sporo wad. Wnętrze nie należy do największych, napęd na tył ogranicza również pojemność bagażnika. Prestiż marki sprawia, że nawet „baby BWM” wyceniane jest o wiele wyżej niż równoletnie Volkswageny Golfy czy Audi A3. W przypadku najmniejszej "bawarki" trudno mówić o typowych usterkach. Czasami zdarzać się mogą "wirtualne" awarie elektroniki, podzespoły mechaniczne należą raczej do trwałych. Trzeba jednak pamiętać, ze serwisowanie auta okaże się o wiele droższe, niż innych samochodów kompaktowych. Nawet najmniejsze BMW to samochód klasy premium.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-05-23

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowe BMW 1. Napęd na przód i 3 cylindry2019-05-27BMW serii 1 III generacji z przednim napędem!2019-03-27Nowe BMW 1 z napędem na przód?2019-02-11Trzydrzwiowe BMW 1. Będzie taniej2012-05-14BMW serii 1 po liftingu2015-01-18Nowa A-klasa tańsza niż BMW serii 12012-06-28

BMW 130si E87 265 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A3

Audi A3

3.2 E 250 KM benzyna2006hatchback 5drautomat4x4
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

R32 250 KM benzyna2006hatchback 5drautomat4x4
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW 130si E87 265 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.