chceauto.pl
x
Volkswagen T-Cross

Audi R8 4.2 FSI 420 KM

Audi R8 4.2 FSI 420 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2007
Średnia cena
200 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
4163 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
420 KM
0-100 km/h
4.6 s.
V max
301 km/h

KOSZTY

Spalanie
17 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
82 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi R8 4.2 FSI 420 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi R8 4.2 FSI 420 KMAudi R8 4.2 FSI 420 KMAudi R8 4.2 FSI 420 KMAudi R8 4.2 FSI 420 KMAudi R8 4.2 FSI 420 KM

Audi R8 4.2 FSI 420 KM

Audi R8 to najbardziej sportowy model produkowany przez koncern z Ingolstadt. Ten supersamochód debiutował na salonie paryskim w 2006 roku i zaraz potem trafił do sprzedaży. R8 zbudowano wg klasycznego przepisu na pojazd sportowy. Auto jest dwuosobowe, a za fotelami umieszczono silnik (na który można popatrzyć przez szklaną pokrywę).

Początkowo R8 oferowano z silnikiem V8, ale w 2009 roku pojawiła się wersja z silnikiem V10. Rok później oferta została poszerzona o wersję Spyder, czyli roadster z miękkim dachem.

W 2012 roku Audi R8 poddano liftingowi.

Wiosną 2012 roku na salonie genewskim pokazano drugą generację R8. Tym razem samochód dostępny był wyłącznie z silnikiem V10. Rok później zaprezentowano wersję Spyder.

Jesienią 2018 roku Audi R8 zostało poddano modernizacji, w ramach której m.in. podniesiono moc silnika.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-10-31

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Audi R8 po modernizacji2018-10-26Audi R8 V10 RWS. Tylko 999 sztuk2017-09-13Audi R8 Coupe V10 plus „selection 24h“2016-05-11Audi R8 już w Polsce. Ceny2015-06-19Audi R8 Competition2014-11-01Audi R8 Spyder V10 plus2017-06-16

Audi R8 4.2 FSI 420 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette

6.0 404 KM benzyna2007couperęcznatylny
cena średnia 125 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi R8 4.2 FSI 420 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.