chceauto.pl
x

Audi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KM

Audi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
192 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1830 kg
Ładowność
690 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
310 KM
0-100 km/h
5.7 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Zasięg
680 km (średni rzeczywisty)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
82 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/60 R17
235/55 R18
255/45 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F premium Co to znaczy?
Bagażnik
490 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KMAudi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KM

Audi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KM

Audi A8

Audi A8 to flagowa limuzyna firmy z Ingolstadt. Utrata wartości sprawia, że dziś może już sobie na nią pozwolić więcej osób.

Trzeba jednak pamiętać, że obiegowa opinia „większe auto, większe koszty” nie wzięła się znikąd. Potężne jednostki benzynowe skutkują wysokimi stawkami ubezpieczenia OC, minimalizowanie kosztów poprzez zamontowanie instalacji LPG również nie zawsze się sprawdza.

Jednostki napędowe często niezbyt dobrze sprawują się na gazie, gwarancją sukcesu jest inwestycja w drogie, firmowe instalacje, których cena - ze względu na dużą liczbę cylindrów - jest stosunkowo wysoka (ok. 5 tys. zł).

W polskich warunkach najczęstsze są usterki skomplikowanego zawieszenia - zastosowano w nim aluminiowe wahacze, które wymienia się w całości. Ze względu na zaniedbania serwisowe współpracy odmawiają również automatyczne skrzynie biegów. Przed zakupem największą uwagę zwrócić należy na stan karoserii (ranty drzwi, nadkoli, pęknięcia w lakierze itd.).

Audi A8 D4 FL

Najnowsza generacja Audi A8 zadebiutowała w listopadzie 2010 roku. Pierwsze samochody trafiły do klientów jednak do klientów dopiero w 2011 roku. Samochód - oprócz nazwy - nie ma nic wspólnego ze swoim poprzednikiem. Model zbudowano w oparciu o zupełnie nową płytę podłogową. Jego nadwozie mierzy aż 5,14 m długości, rozstaw osi bazowej wersji to monstrualne 2,99 m.

Do budowy auta wykorzystano ramę przestrzenną Audi Space Frame, nadwozie w całości wykonane jest z aluminium, co wpływa zarówno na obniżenie masy pojazdu, jak i zwiększenie sztywności skrętnej karoserii. Samochód wyposażono w całą masę elektronicznych gadżetów - jednym z nich jest np nowy, dotykowy wyświetlacz systemu MMI, który wyposażono w funkcję rozpoznawania pisma - dzięki temu obsługa np. nawigacji jest bardzo prosta.

Samochód jest nowością na rynku, nie sposób więc mówić o jego typowych usterkach.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-02-11

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Nowe Audi A8. Ceny2017-10-13Audi A8 - oficjalnie!2017-07-11Audi A8 L extended2016-04-11Audi zmienia oznaczenia. Połapiecie się?2017-08-2348 volt w nowym Audi A82017-06-09Dla prezesa: Audi A8 L Security2015-09-08

Audi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Hyundai Genesis

Hyundai Genesis

3.8 V6 GDI 315 KM benzyna2014sedanautomat4x4
cena średnia 132 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar XJ

Jaguar XJ

3.0 V6 340 KM benzyna2014sedanautomattylny
cena średnia 225 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 7

BMW 7

40i 320 KM benzyna2014sedanautomattylny
cena średnia 179 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A8 D4 FL 3.0 TFSI 310 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.