chceauto.pl
x
Akumulator czy wodór Technologia przyszłości już teraz Co lepsze: akumulator czy wodór?

Audi A7 I 3.0 TDI 313 KM

Audi A7 I 3.0 TDI 313 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2012
Średnia cena
98 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
2967 cm3
Silnik
diesel
Waga
1925 kg
Ładowność
535 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
313 KM
0-100 km/h
5.3 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.9 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Zasięg
840 km (średni rzeczywisty)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
75 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R17
255/45 R18
255/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
535 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Audi A7 I 3.0 TDI 313 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A7 I 3.0 TDI 313 KMAudi A7 I 3.0 TDI 313 KMAudi A7 I 3.0 TDI 313 KMAudi A7 I 3.0 TDI 313 KMAudi A7 I 3.0 TDI 313 KMAudi A7 I 3.0 TDI 313 KMAudi A7 I 3.0 TDI 313 KMAudi A7 I 3.0 TDI 313 KM

Audi A7 I 3.0 TDI 313 KM

Audi A7

Audi A7 to samochód, który walczy o klienta w coraz mocniej nasyconym segmencie tzw. czterodrzwiowych coupe. Samochód toczy rynku bezpośrednią rywalizację m.in z prekursorem tej klasy - Mercedesem CLS.


Audi A7 I

Samochód debiutował na salonie paryskim w 2010 roku, a do sprzedaży trafił jesienią tego samego roku. Jak przystało na usportowione auto klasy premium, wszystkie jednostki napędowe przekraczają pułap 200 KM mocy, najwolniejsze A7 (z 2,8 l V6 o mocy 204 KM) przyspiesza do 100 km/h w 8.3 s. Auto oferowane jest wyłącznie z automatycznymi lub zautomatyzowanymi skrzyniami biegów, napęd - w zależności od wersji - przenoszony jest na przednią oś lub na wszystkie koła.

Wiosną 2014 roku A7 poddano liftingowi. Największe zmiany dotknęły przednią część nadwozia A7. samochód otrzymał zmodyfikowaną osłonę chłodnicy, nowy zderzak, zmienił się również kształt reflektorów. Te ostatnie standardowo wykonane są w technologii LED. Opcjonalnie dostępne stały się światła Matrix LED.

We wnętrzu pojawiły się nowe materiały, zwiększono również nieco poziom wyposażenia.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-07-18

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi A7 piloted driving concept już jeździ2015-01-06Audi A7 Sportback po liftingu2014-05-22Audi RS7 Sportback2019-09-10Nowe Audi A7 Sportback2017-10-19Audi RS7 po liftingu2014-06-02Audi RS7 Sportback. Błyskawica2013-01-15

Ogłoszenia

Audi A7

Audi A7

lubuskie

125 000 zł

Audi A7 I 3.0 TDI 313 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.