chceauto.pl
x

Audi RS6 4.0 TFSI 560 KM

Audi RS6 4.0 TFSI 560 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2013
Średnia cena
110 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
3993 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2010 kg
Ładowność
555 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
560 KM
0-100 km/h
3.9 s.
V max
250 km/h
Zasięg
430 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
17.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
115 zł
Zbiornik paliwa
75 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
275/35 R20
285/30 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
565 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi RS6 4.0 TFSI 560 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KMAudi RS6 4.0 TFSI 560 KM

Audi RS6 4.0 TFSI 560 KM

Audi A6

Model A6 to spadkobierca chlubnej tradycji średniej wielkości limuzyn, które przez wiele lat nosiły w Audi oznaczenie "100". Niemcy zerwali z tą tradycją w 1994 roku, kiedy - na wzór mniejszego modelu A4 - seria 100 przemianowana została na A6.

Niezależnie od generacji model A6 cieszy się opinią trwałego samochodu. Niestety, ma też duże powodzenie wśród złodziei.

Audi RS6

Audi A6 typoszeregu C7 zostało wprowadzone do sprzedaży w 2011 roku.

Nadwozie zaprojektowanego od podstaw auta jest nieco krótsze niż w przypadku poprzedniej generacji (długość 4,92 m) ale w porównaniu do poprzednika znacząco wydłużono rozstaw osi (2910 mm), dzięki czemu nowe auto pochwalić się może zdecydowanie przestronniejszym wnętrzem. Dzięki zastosowaniu na szeroką skalę aluminium (20 proc. elementów nadwozia wykonano z tego materiału) samochód może się pochwalić doskonałą sztywnością skrętna i stosunkowo niewielką masą.

Jesienią 2014 model przeszedł face-lifting. Odświeżony model zadebiutował na salonie paryskim. Zmiany stylistyczne nie są duże. Uważny obserwator dostrzeże zmienioną osłonę chłodnicy, nowe zderzak i kształt świateł. Te ostatnie są wykonane w technologii LED, opcjonalnie mogą zostać zastosowane zaawansowane reflektory Matrix LED, które niedawno debiutowały w Audi A8.

Przy okazji liftingu pojawiło się sporo nowości w zakresie rozwiązań technicznych. Znacznie zmieniono też ofertę jednostek napędowych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-10-09

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Audi A6 Avant. Nowa hybryda plug-in2020-04-27Audi A6 - polskie ceny!2018-05-11Nowe Audi A6 w szczegółach2018-03-01Audi A6 - galeria!2018-02-28Audi A6 C6 - prestiżowo, ale drogo2011-11-14Wygodne kombi z Ingolstadt2011-05-19

    Audi RS6 4.0 TFSI 560 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mercedes - Benz E-klasa

    Mercedes E-klasa

    63 AMG 557 KM benzyna2013kombiautomat4x4
    cena średnia 114 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz CLS

    Mercedes CLS

    63 AMG 557 KM benzyna2013kombiautomat4x4
    cena średnia 111 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Audi RS6 4.0 TFSI 560 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS