chceauto.pl
x

Audi A5 2.0 TFSI 2017

Oceny użytkowników3.0000/5. Głosy: 8
Ocena: 3/5
Głosy: 8.

Dostępne samochody

Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 190 KM

2017, liftback
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 103 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, liftback
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 101 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, liftback
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 108 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 190 KM

2017, liftback
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 108 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny5.00/5. Głosy: 1
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, liftback
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 106 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 252 KM

2017, liftback
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 115 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny2.80/5. Głosy: 5
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, liftback
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 113 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 252 KM

2017, liftback
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 114 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny2.50/5. Głosy: 2
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 190 KM

2017, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 135 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 129 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 190 KM

2017, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 140 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 135 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 252 KM

2017, kabriolet
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 148 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 143 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 252 KM

2017, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 153 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 190 KM

2017, coupe
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 113 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, coupe
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 113 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 121 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 190 KM

2017, coupe
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 119 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, coupe
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 119 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 252 KM

2017, coupe
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 127 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Audi A5

Audi A5 I FL 2.0 TFSI 230 KM

2017, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 127 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Audi A5

Audi A5 II 2.0 TFSI 252 KM

2017, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 132 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę

Kilka słów o modelu

8T (2007-2017)

Pierwsza generacja Audi A5 – typoszereg 8T - budowana była w latach 2007-2016. Samochód w znacznym stopniu bazował na czwartej generacji modelu A4. Autorem stylistyki był Walter DaSilva. W 2011 roku samochód przeszedł planowaną operację odmładzającą, w ramach której zmieniono wygląd pasa przedniego (reflektory, maska, osłona chłodnicy) i tylnego zderzaka oraz lamp. Samochód cieszy się dobrą opinią – większość rozwiązań technicznych (a nawet deskę rozdzielczą) dzieli z popularnym i stosunkowo łatwym w naprawach A4. Niezależnie od modelu, wszystkie egzemplarze wyposażone są m.in. w automatyczną klimatyzację i pakiet elektryczny (szyby przednie, lusterka).

F5 (2017-2024)

W siedem lat po rynkowej premierze pierwszej generacji, pod koniec 2016 roku, Audi zaprezentowało nowe modele A5 i S5. Samochody mocno nawiązują bryłą do poprzednika. Nadwozie otrzymało jednak ostrzejsze, bardziej zdecydowane kształty, widoczne chociażby w przetłoczeniach maski. Dynamikę podkreślać ma zwiększony rozstaw osi i krótkie zwisy. Rozstaw osi to 2824 milimetrów. Przy każdym z kół pracuje teraz niezależny układ pięciu wahaczy (poprzednik miał przy tylnych kołach po cztery wahacze). Nowy, jest również elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy, który poprawia wyczucie drogi. Znacznie urosło wewnątrz. Długość kabiny wzrosła o 17 milimetrów. Na wysokości ramion kierowca i pasażer zyskali prawie 11 mm. Pasażerowie tylnej kanapy mają o 24 mm więcej miejsca na wysokości kolan. Samochód może się też pochwalić bagażnikiem o pojemności 480 l.

Jako alternatywa do seryjnych, okrągłych zegarów analogowych dostępny jest Audi virtual cockpit. Duży ekran TFT (12,3 cala) dzięki wysokiej rozdzielczości oferuje grafiki bogate w szczegóły. Opcjonalny wyświetlacz Head-Up wyświetla wszystkie ważne informacje w formie łatwo zrozumiałych symboli i cyfr, w taki sposób jakby zostały „zawieszone” 2 metry przed przednią szybą. Najwyższej klasy wyposażeniem oferowanym przez Audi jest nawigacja MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch. Obejmuje między innymi pamięć flash 10 GB, napęd DVD, usługi Audi connect na trzy lata, do pięciu bezpłatnych uaktualnień nawigacji oraz monitor o przekątnej 8,3 cala i rozdzielczości 1024 x 480 pikseli. Nawigacja MMI Navigation plus ściśle współpracuje z wieloma systemami wsparcia i bezpieczeństwa. W nowym Audi A5 klient ma wybór pomiędzy trzema silnikami TFSI i trzema TDI. Jednostki generują moc od 150 KM do 286 KM. W porównaniu do poprzedniego modelu, Audi zredukowało zużycie paliwa nawet o 22 procent, natomiast moc wzrosła o 17 procent. Do wyboru są: sześciostopniowa przekładnia manualna, siedmiostopniowa przekładnia dwusprzęgłowa S tronic lub ośmiostopniowa tiptronic. Standardowo moc trafia na przednie koła. Napęd quattro dostępny jest opcjonalnie w dwóch wariantach, a w przypadku silnika 3.0 TDI o mocy 210 kW (286 KM) stanowi wyposażenie seryjne.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS