chceauto.pl
x

Volvo S60 II 2.0 T3 152 KM

Volvo S60 II 2.0 T3 152 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Ocena: 4.75 (oceny: 40)
Rok produkcji
2016
Średnia cena
98 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1969 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
152 KM
0-100 km/h
8.6 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Zasięg
770 km (średni rzeczywisty)
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Zbiornik paliwa
67 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
215/55 R16
215/50 R17
235/40 R18
235/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
16000 km czyli po 11 miesiącach
Zużycie paliwa
10.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.5 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h

Volvo S60 II 2.0 T3 152 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo S60 II 2.0 T3 152 KMVolvo S60 II 2.0 T3 152 KMVolvo S60 II 2.0 T3 152 KMVolvo S60 II 2.0 T3 152 KMVolvo S60 II 2.0 T3 152 KMVolvo S60 II 2.0 T3 152 KMVolvo S60 II 2.0 T3 152 KM

Volvo S60 II 2.0 T3 152 KM

Volvo S60

Volvo S60 to sedan wywodzący się z... kombi. Po sukcesie, jaki odniosło V70 I generacji, Szwedzi uznali, że druga generacja tego pojazdu powinna być oferowana również w wersji czterodrzwiowej. Stąd w 2000 roku debiutowało nie tylko nowe V70, ale również S60.
Pierwsza generacja S60 produkowana była niezwykle długo, bo aż przez dziewięć lat, przy czym samochód stopniowo modernizowano i poddawano liftingom. Ostatecznie produkcja została zakończona w 2009 roku.
Rok później uruchomiono produkcję całkowicie nowego, odmiennego stylistycznie S60, przy czym oparte na tym pojeździe kombi przemianowano na V60. Co ciekawe, jednocześnie utrzymano w produkcji V70. W 2013 roku Volvo S60/V60 poddano liftingowi.

Volvo S60 II

Na drugą generację S60 miłośnicy Volvo czekać musieli aż dziesięć lat. Samochód był pierwszym autem ze znaczkiem Volvo wprowadzonym na rynek po przejęciu marki przez chiński koncern Geely. Początkowe obawy dotyczące spadku jakości okazały się bezpodstawne - samochód cieszy się dobrą opinią użytkowników, może się też pochwalić bogatym wyposażeniem i - jak przystało na Volvo - wysokim poziomem bezpieczeństwa.

Na początku 2015 roku zaprezentowano S60 w wersji Cross Country. Samochód cechuje się wyższym zawieszenie, dostępny jest z napędem na jedną lub obie osie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-01-11

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volvo S60 nowej generacji
2018-06-21
Volvo S60 w szczegółach
2018-06-20
Volvo S60 bez silników Diesla
2018-05-20
Volvo S60 Polestar Engineered
2018-06-16

Volvo S60 - AKCJE NAWROTOWE

2010-12-06Niektóre samochody Volvo wyposażone w 5-cylindrowy silnik wysokoprężny: D5204T, D5204T2, D5204T5, D5244T10 i D5244T16 mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników z uwagi na możliwość wystąpienia usterki prowadzącej do wycieku oleju. Może to powodować słabe osiągi silnika oraz wyczuwalną woń paliwa, a w skrajnym przypadku może to doprowadzić do pożaru w komorze silnikowej. Usterka dotyczy roku modelowego 2011.
2010-12-06Przedsiębiorca poinformował, że w złączce przewodu spiralnego poduszki powietrznej kierowcy może powstawać zwarcie. W takiej sytuacji kontrolka poduszek powietrznych (SRS) będzie stale świecić i w module informacyjnym kierowcy ukaże się komunikat: „AIRBAG SYSTEM SERVICE REQUIRED" (KONIECZNY PRZEGLĄD UKŁADU PODUSZEK POWIETRZNYCH)”. Jeżeli zwarcie nastąpi podczas jazdy, a kierowca zlekceważy ostrzeżenie, w konsekwencji w razie zaistnienia wypadku wymagającego wyzwolenia poduszki powietrznej kierowcy, poduszka może nie zadziałać w wymagany sposób, lub w ogóle nie zostanie wyzwolona. Taka sytuacja stanowi zagrożenie bezpieczeństwa kierowcy.

Spółka poinformowała, że na rynku polskim wada dotyczy 1610 samochodów wymienionych modeli, o numerach VIN z zakresów:

Model
Numery VIN
S80
0123254 - 0136536
S80
0124803 - 0134546

S80
0123730 - 0129882

S60
0000194 - 0000701

V70
0142445 - 0172769

XC70
0082543 - 0096858

XC60
0087281 - 0141518
2011-08-05W niektórych samochodach Volvo S80, V70, S60 i V60 stwierdzono możliwość wycieku płynu z układu wspomagania kierownicy. Może to wpływać na trudniejsze obracanie koła kierownicy i głośniejszą pracą układu kierowniczego. W najgorszym przypadku może dojść do nagłej utraty wspomagania, bez wcześniejszego zasygnalizowania. Może to przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych są 33 samochody. Lista numerów VIN w załączniku.

Volvo Auto Polska sp. z o.o. nie posiada informacji na temat jakichkolwiek wypadków powodujących uszczerbek na zdrowiu związanych z tą usterką.

Właściciele samochodów objętych kampanią naprawczą są indywidualnie zapraszani autoryzowanych stacji obsługi, w celu dokonania stosownej naprawy.

plik pdf
2013-12-02Samochody S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowane między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażone w 5-cylindrowy silnik diesla, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych ww. modelach VOLVO może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 429 pojazdów marki Volvo S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowanych między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażonych w 5-cylindrowy silnik diesla.

Volvo S60 II 2.0 T3 152 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Hyundai i40 I FL 2.0 GDI 165 KMHyundai i40 I FL 2.0 GDI 165 KMHonda Accord VIII 2.0 156 KMHonda Accord VIII 2.0 156 KMAudi A4 B9 1.4 TFSI 150 KMAudi A4 B9 1.4 TFSI 150 KMVolkswagen Passat B7 1.4 TSI 160 KMVolkswagen Passat B7 1.4 TSI 160 KM

Volvo S60 II 2.0 T3 152 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.