chceauto.pl
x
10 powodów, by kupić auto elektryczne ELEKTRYCZNE 10 powodów, by kupić auto elektryczne

Volkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KM

Volkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
30 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
925 kg
Ładowność
405 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
90 KM
0-100 km/h
9.9 s.
V max
185 km/h
Zasięg
530 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
32 zł
Zbiornik paliwa
35 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
185/55 R15
185/50 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
A
Bagażnik
251 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KMVolkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KM

Volkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KM

Volkswagen Up! to najmniejszy i najtańszy model tego niemieckiego producenta. Samochód, dostępny w wersji trzy- i pięciodrzwiowej wszedł do sprzedaży w 2012 roku.

Obie wersje nadwoziowe mają takie same wymiary. Długość nadwozia to tylko 354 cm, szerokość wynosi 164 cm, a wysokość - 149 cm. Oba modele są mocno zbliżone pod względem wyglądu. Główną różnicę stanowi obniżona linia okien w tylnych drzwiach.

Pojemność bagażnika obu wersji również jest taka sama i wynosi 251 litrów. W razie potrzeby tylną kanapę można złożyć otrzymując przestrzeń bagażową o pojemności 951 litrów.

Niemieccy inżynierowie dołożyli wszystkich starań, by podróżowanie z tyłu było komfortowe. Wysokość nad tylną kanapą jest tylko o 4 cm mniejsza niż z przodu i to pomimo tego, że tylne siedzenia umieszczono o 7 cm wyżej niż przednie. Celem takiego zabiegu jest poprawa widoczności do przodu.

Obie wersje nadwoziowe są napędzane tymi samymi silnikami. Źródłem napędu jest trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0, dostępna w dwóch wariantach mocy: 60 i 75 KM.

Volkswagen Up!, niezależnie od liczby drzwi, jest oferowany w jednej z pięciu wersji wyposażeniowych: take up!, move up!, high up!, white up! i black up!, przy czym dwie ostatnie ("kolorystyczne") są dostępne tylko w połączeniu z mocniejszym wariantem silnika.

W 2016 roku, przy okazji salonu w Genewie, up! poddany został liftingowi. Zmieniono m.in kształt zderzaków, konsoli środkowej czy tarcz zegarów. Poszerzono również paletę kolorów i wyposażenia. W ofercie pojawił się też doładowany silnik TSI o mocy 90 KM.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-02-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Volkswagen up! po liftingu. Ceny2016-09-24Nowy Up! Za cenę Passata!2013-07-08Oficjalnie: Będzie Volkswagen Cross Up!2013-02-11Volkswagen Up! za 31 290 zł. Ale ma tylko koła2012-05-07Volkswagen Up! z dodatkową parą drzwi2012-01-23Volkswagen obniża cenę e-upa!2019-01-13

Volkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Twingo

Renault Twingo

TCe 90 KM benzyna2017hatchback 5drręcznatylny
cena średnia 25 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Up! I FL 1.0 TSI 90 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.