chceauto.pl
x

Volkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KM

Volkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2025
Średnia cena
246 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
204 KM
0-100 km/h
7.4 s.
V max
224 km/h

KOSZTY

Spalanie
10.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
68 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R18
255/45 R19
255/40 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
885 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KMVolkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KM

Volkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KM

Volkswagen Tayron, podobnie jak Tiguan i Passat został zbudowany na platformie MQB evo. Tayron ma 4,77 m długości, a więc jest o 13 cm krótszy od Touarega i 23 cm dłuższy od Tiguana. Od tego ostatniego ma również o 11 cm, większy rozstaw osi. Tayron oferowany jest w dwóch wersjach – pięcio- i siedmioosobowej. Ta pierwsza dysponuje ogromnym, 885-litrowym bagażnikiem. W ofercie znajdzie się siedem silników do wyboru, a w wersji siedmioosobowej z napędem na cztery koła Tayron może holować przyczepy o masie do 2,5 tony.

Już w bazowej odmianie – Life – Tayron ma dziewięć poduszek powietrznych, trójstrefową automatyczną klimatyzację, oświetlenie ambientowe w 10 kolorach do wyboru, wielofunkcyjny system personalizacji wrażeń z jazdy, system infotainment z ekranem o przekątnej 32 cm z bezprzewodowym podłączeniem smartfonów z Apple CarPlay i Android Auto, cyfrowe wskaźniki, reflektory LED z automatycznym sterowaniem światłami drogowymi Light Assist, podświetlane logo Volkswagena z przodu i z tyłu, tylne światła LED 3D, rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach, a także 17-calowe felgi aluminiowe.

Standardowe systemy asystujące w Tayronie Life obejmują adaptacyjny tempomat ACC, funkcję hamowania przed nadjeżdżającym pojazdem podczas skręcania, system zmiany pasa ruchu Side Assist, system utrzymywania pasa ruchu Lane Assist, system automatycznego hamowania awaryjnego z monitorowaniem pieszych i rowerzystów Front Assist, Park Assist Plus, kamerę cofania, rozpoznawanie znaków drogowych oraz nowy system ostrzegania podczas wysiadania. Jako rozszerzenie systemu zmiany pasa ruchu, ten ostatni może uniemożliwić otwarcie jednych z drzwi, jeśli inny użytkownik drogi zbliża się od tyłu.

Tayron w wersjach Elegance i R-Line będzie wyposażony ponadto w fotele z funkcją masażu, a Elegance także w dźwiękoszczelne szyby. Z kolei wyróżnikiem Tayrona R-Line będzie adaptacyjne zawieszenie DCC Pro. Na liście opcji znajdą się m.in. adaptacyjne zawieszenie DCC Pro (standard w wersji R-Line), reflektory IQ.Light HD LED Matrix, system Travel Assist, asystent głosowy IDA, uchylny i przesuwany panoramiczny szyberdach, system audio Harman-Kardon ze wzmacniaczem o mocy 700 W oraz skórzana tapicerka z elektrycznie regulowanymi fotelami z funkcją masażu i wentylacji.

Początkowo do sprzedaży trafią auta z czterema silnikami: 1.5 eTSI o mocy 150 KM, 2.0 TDI o mocy 193 KM w wersji 4MOTION oraz hybrydowymi plug-in o mocy 204 i 272 KM, które – dzięki akumulatorowi o pojemności netto 19,7 kWh – będą w stanie pokonać ponad 100 km na napędzie elektrycznym. Nieco później ofertę uzupełnią jednostki 2.0 TDI 150 KM oraz 2.0 TSI 204 i 265 KM. Odmiany z najmocniejszymi jednostkami: 2.0 TDI 193 KM, 2.0 TSI 204 i 265 KM będą wyposażone standardowo w napęd na cztery koła 4MOTION. Podobnie jak we wprowadzonych na rynek wcześniej Tiguanie i Passacie także Tayron będzie standardowo wyposażony w automatyczną skrzynię biegów DSG, a przekładnia manualna nie będzie w ogóle dostępna.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2025-06-08

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Volkswagen Tayron. Polskie ceny2024-11-22Volkswagen Tayron. Nowy, duży SUV2024-10-11Volkswagen Tayron. Nowy suv z Wolfsburga2020-11-18

Volkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Karoq

Skoda Karoq

2.0 TSI 190 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 201 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q3

Audi Q3

40TFSI 190 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 223 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLC

Mercedes GLC

200 204 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 321 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q5

Audi Q5

TFSI MHEV Plus 204 KM benzyna2025SUVautomatprzedni
cena średnia 256 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X3

BMW X3

20i 208 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 286 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq

2.0 TSI 204 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 240 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Tayron 2.0 TSI 204 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS