chceauto.pl
x

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KM

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2016
Średnia cena
74 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel
Waga
1596 kg
Ładowność
424 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
150 KM
0-100 km/h
9.1 s.
V max
218 km/h
Zasięg
970 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.2 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
235/45 R17
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
532 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KM

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KM

Passat typoszeregu B6 dostępny jest w ofercie Volkswagena od 2005 roku. W 2008 roku samochód poddano niewielkiemu liftingowi. Wtedy również ofertę niemieckiej marki uzupełnił czteroosobowy model z nadwoziem typu coupe nazwany Passat CC.  Największą zaletą auta jest oryginalna, sportowa linia (szyby pozbawione ramek) jest przestronne acz rejestrowane na cztery osoby (i skrzypiące) wnętrze, oraz duży bagażnik.

Najczęściej samochód trapią usterki instalacji elektrycznej. Komputer zgłasza różnego rodzaju błędy, figle płata oświetlenie (np. kierunkowskazy w lusterkach, przetwornice ksenonów), czasami pojawiają się usterki czujników deszczu, centralnych zamków, elektrycznie sterowanych szyb i - co bardziej niepokojące - immobilisera. 

Nowy, dwulitrowy silnik Diesla TDI zraził do siebie wielu nabywców. W początkowym okresie produkcji cierpiał z powodu pękających głowic i awarii pomp olejowych. Do typowych usterek jednostek wysokoprężnych zaliczyć też można problemy z przepływomierzem, dwumasowym kołem zamachowym, czy filtrem cząstek stałych. W przypadku tego typu silników uważać należy również na jakoś paliwa - wbrew obiegowej opinii pompowtryskiwacze nie są wcale mniej wrażliwe na tym punkcie niż układ Common Rail. Pompowtryskiwacze co 50-70 tys. km wymagają czyszczenia, w przeciwnym razie może nas spotkać niemiła niespodzianka i auto zatrzyma się gdzieś na trasie. Wprawdzie większość z wymienionych usterek dotyczy głownie aut z pierwszego roku produkcji, ale Passat B6 z pewnością nie jest już samochodem, któremu można bezgranicznie ufać. Usunięcie nawet błahej usterki może nas kosztować sporo pieniędzy i nerwów. Z diagnozowaniem „elektryki” czasami nie radzą sobie nawet autoryzowane stacje obsługi.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-01-12

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Raport TUV 2014. Znamy zwycięzców2013-12-07

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Opel Insignia

Opel Insignia

2.0 CDTI 163 KM diesel2016sedanautomatprzedni
cena średnia 51 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo Giulia

Alfa Giulia

2.2 JTDM 150 KM diesel2016sedanautomattylny
cena średnia 77 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 6

Mazda 6

2.2 SKYACTIV-D 150 KM diesel2016sedanautomatprzedni
cena średnia 71 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 TDCI 150 KM diesel2016sedanautomatprzedni
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 3

BMW 3

18d 150 KM diesel2016sedanautomattylny
cena średnia 79 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar XE

Jaguar XE

2.0 D 163 KM diesel2016sedanautomattylny
cena średnia 92 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TDI 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS