chceauto.pl
x

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2014
Średnia cena
64 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
220 KM
0-100 km/h
6.8 s.
V max
244 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
61 zł
Zbiornik paliwa
66 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17
235/45 R18
235/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
650 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KMVolkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM

Volkswagen Passat

Passat to podręcznikowy przykład pojazd klasy niższej średniej. Znaczek "samochodu dla ludu" sprawia, że nie jest tak prestiżowy, jak np Audi A4, BMW serii 3 czy Mercedes klasy C ale na tle tych pojazdów może się pochwalić zdecydowanie obszerniejszym wnętrzem i - w większości przypadków - dużo niższymi kosztami eksploatacji. Passaty zyskały sobie opinię aut niezawodnych, trwałych i łatwych w serwisowaniu, chociaż - zwłaszcza w ostatnich latach - twierdzenia te nie zawsze odpowiadają rzeczywistości.

Volkswagen Passat B8

Passat B8 debiutował jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu. W przeciwieństwie do poprzednika samochód zaprojektowano od podstaw. Bazą do jego stworzenia była modułowa płyta podłogowa znana m.in. z obecnego Golfa. Niemcy zaprezentowali od razu zarówno odmianę z nadwoziem sedan, jak i kombi.

Nowy Passat z trójbryłową karoserią mierzy teraz 4767 mm długości, co oznacza, że jest krótszy od poprzednika o równe 2 mm. Mimo tego auto może się jednak pochwalić zdecydowanie przestronniejszym wnętrzem. Rozstaw osi wydłużył się aż o 79 mm i wynosi teraz 2791 mm. Samochód sprawia wrażenie większego niż w rzeczywistości dzięki zmniejszeniu zwisów nadwozia. Przednie koła przesunięto w kierunku przedniego zderzaka o 33 mm, tylni zwis skrócono o 17 mm.

Passat 8 generacji jest też o 12 mm szerszy od poprzednika (szerokość nadwozia 1832). Co zaskakujące, chociaż wysokość nadwozi zmniejszyła się o 14 mm w kabinie wygospodarowano więcej miejsca na głowy pasażerów.

Gama modelowa nowego Passata w momencie debiutu obejmowała dziesięć jednostek napędowych - wszystkie mają bezpośredni wtrysk paliwa i turbodoładowanie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-09-27

Wersje

NADWOZIA

Volkswagen Passat nowej generacji. Ile kosztuje?2023-11-17Volkswagen Passat nowej generacji2023-08-31Volkswagen Passat Variant IX generacji. Pierwsze zdjęcia2023-07-23Volkswagen Passat sedan - zakończono produkcję2021-12-13Król jest jeden. Ten model rządzi w Polsce!2020-01-14Volkswagen Passat GTE po zmianach. Ceny2019-09-25

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Superb

Skoda Superb

2.0 TFSI 200 KM benzyna2014kombiautomatprzedni
cena średnia 57 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 EcoBoost 203 KM benzyna2014kombiautomatprzedni
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz C-klasa

Mercedes C-klasa

250 CGI 204 KM benzyna2014kombiautomattylny
cena średnia 74 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A4

Audi A4

2.0 TFSI 211 KM benzyna2014kombiautomatprzedni
cena średnia 70 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Exeo

Seat Exeo

2.0 TSI 200 KM benzyna2014kombiautomatprzedni
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Passat B8 2.0 TSI 220 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS