chceauto.pl
x

Volkswagen Jetta 1.4 TSI 2014

Oceny użytkowników4.6000/5. Głosy: 5
Ocena: 4.6/5
Głosy: 5.

Dostępne samochody

Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI 1.4 TSI 122 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 39 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny5.00/5. Głosy: 3
Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI FL 1.4 TSI 125 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 38 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny4.00/5. Głosy: 2
Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI FL 1.4 TSI 150 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 36 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI 1.4 TSI 160 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 38 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI 1.4 TSI 122 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 38 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI FL 1.4 TSI 125 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 40 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI FL 1.4 TSI 150 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 41 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI 1.4 TSI 160 KM

2014, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 41 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

VI (2010-2015)

IV generacja Jetty powstała na zmodyfikowanej płycie podłogowej Golfa VI generacji. Samochody sprzedawane na rynkach europejskich pochodziły z meksykańskiej fabryki Volkswagena w miejscowości Puebla. Zgodnie z zasadą downsizingu wszystkie jednostki napędowe wyposażone były w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa. Występowanie tego ostatniego w praktyce oznacza brak możliwości zastosowania instalacji gazowej (lub stawia pod znakiem zapytania jej opłacalność). Polecamy zwłaszcza jednostki wysokoprężne, które - z reguły - po 2010 roku - nie mają już problemów z pękającymi głowicami i usterkami pompy oleju. Benzynowe silniki TSI cierpią często na rozciąganie się łańcuchów rozrządu. Pierwszym objawem usterki jest głośniejsza, przypominająca silnik Diesla, praca.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS