chceauto.pl
x
Katalog samochodów

Toyota Camry VI 3.5 V6 268 KM

Toyota Camry VI 3.5 V6 268 KM
Rok produkcji
2010
Średnia cena
60 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
3456 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
268 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
7.4 s.
Prędkość maksymalna
228 km/h

KOSZTY

Spalanie
12.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
55 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
E
Bagażnik
535 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
19000 km czyli po 13 miesiącach
Zużycie paliwa
14.9 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
29 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.1 s.
Prędkość maksymalna
207 km/h

Toyota Camry VI 3.5 V6 268 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Camry VI 3.5 V6 268 KMToyota Camry VI 3.5 V6 268 KMToyota Camry VI 3.5 V6 268 KMToyota Camry VI 3.5 V6 268 KMToyota Camry VI 3.5 V6 268 KMToyota Camry VI 3.5 V6 268 KMToyota Camry VI 3.5 V6 268 KMToyota Camry VI 3.5 V6 268 KM

Toyota Camry VI 3.5 V6 268 KM

Toyota Camry

Historia Camry sięga 1982 roku. W Polsce najpopularniejsze są modele trzeciej generacji (1991-1996). Samochód ma grono wiernych użytkowników, którzy chwalą przede wszystkim wysoki komfort jazdy, duża ilość miejsca wewnątrz oraz bezawaryjność. W przypadku tego modelu o typowych usterkach trudno mówić. Właściciel Camry rzadko kiedy pojawia się w warsztacie. Narzekania dotyczą jedynie drobnych niedomagań elektryki (np. czujniki ABS czy przepalające się żarówki). W zawieszeniu najczęściej doglądać trzeba łączników stabilizatorów czy tulei metalowo-gumowych. Trzeba jednak pamiętać, że w samochodzie którego produkcja skończyła się przeszło 10 lat temu każda usterka ma prawo się zdarzyć. Poważną wadą Camry jest brak w ofercie silnika Diesla, przez co wielu użytkowników decyduje się na montaż instalacji LPG. Te ostatnie źle wpływają jednak na przepływomierze. Trzeba też pamiętać o okresowej regulacji luzów zaworowych.

Toyota Camry VI

Szósta generacja Toyoty Camry pojawiła się w 2006 roku, a jej produkcję zakończono pięć lat później. Samochód nie był sprzedawany w Europie ze względu na duże benzynowe silniki oraz brak w ofercie Diesla. W USA model cieszył się bardzo dużym powodzeniem.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-12-09

INNE SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    INNE NADWOZIA

    Toyota Camry VI 3.5 V6 268 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Toyota Camry VI 3.5 V6 268 KM Opinie i komentarze

    comments powered by Disqus
    Advertisement
    Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
    x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.