chceauto.pl
x
SsangYong Tivoli po liftingu. Polskie ceny

SsangYong Tivoli po liftingu. Polskie ceny

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2019-09-07
SsanYong poddał modernizacji model Tivoli i właśnie rozpoczyna jego sprzedaż w Polsce.

SsangYong Tivoli po liftingu
SsangYong Tivoli po liftingu
Zmodernizowane Tivoli ma 4225 mm długości, 1810 mm szerokości oraz 1613 mm wysokości. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód urósł i jest teraz dłuższy o 23 mm, szerszy o 12 mm oraz wyższy o 23 mm. Jego rozstaw osi oczywiście się nie zmienił i nadal wynosi 2600 mm, co daje możliwość stworzenia samochodu praktycznego z dużą ilością miejsca dla pasażerów podróżujących zarówno w pierwszym jak i w drugim rzędzie siedzeń. Tivoli posiada bagażnik o pojemności 393 litrów.

Zmiany objęły przede wszystkim jednostki napędowe, wnętrze pojazdu i stylistykę nadwozia.

SsangYong Tivoli po liftingu
SsangYong Tivoli po liftingu
W Tivoli dostępne będą dwa silniki. Całkowitą nowością w tym modelu jest benzynowa jednostka 1.5 GDI-T o mocy 163 KM i momencie 280 Nm (w zakresie 1500-4500 obr/min).

Natomiast silnik Diesla to znana już z Tivoli, ale zmodyfikowana jednostka 1.6 e-XDI. Moc silnika została zwiększona do 136 KM, a maksymalny moment obrotowy dostępny z manualną oraz z automatyczną skrzynią biegów został zwiększony nawet do 324 Nm. Opcjonalnie dostępny będzie również naped wszystkich kół.

Zmodernizowany SsangYong Tivoli wyróżnia się przeprojektowanym przodem z nowym zderzakiem, grillem oraz lampami przednimi i lampami przeciwmgielnymi dostępnymi w technologii LED.

SsangYong Tivoli po liftingu
SsangYong Tivoli po liftingu
Również tył samochodu uległ zmianom. Pojawiły się nowe tylne lampy zespolone, zderzak oraz drzwi bagażnika z nowym przetłoczeniem. W ofercie na rok modelowy 2020 znajdują się również nowe wzory felg aluminiowych.

Największe zmiany i nowości w stosunku do poprzedniej wersji Tivoli znajdziemy wewnątrz samochodu. Pojawił się tam zupełnie nowy kokpit, który wyposażony może być w 8- lub 9-calowy wyświetlacz Smart Audio na konsoli centralnej, obsługujący miedzy innymi radio i nawigację.

Nowością w Tivoli jest tzw. Blaze Cockpit, czyli kolorowy wyświetlacz wskaźników i komputera pokładowego o wielkości 10,25 cala, obsługujący również nawigację, zastępujący tradycyjne zegary.

SsangYong Tivoli po liftingu
SsangYong Tivoli po liftingu
Zmianie uległy przednie fotele oraz zagłówki foteli przednich. Zmiany te dotyczą również wyprofilowania foteli z tyłu, dzięki czemu zwiększeniu uległa ilość miejsca na kolana dla pasażerów podróżujących na tylnej kanapie.

SsangYong Tivoli pozostaje samochodem bardzo dobrze wyposażonym. Już w standardowej wersji posiada 6 poduszek powietrznych, w kolejnych wersjach jest ich 7, w tym kolanowa poduszka powietrzna kierowcy.

Samochód posiada w swoim wyposażeniu również cały zestaw systemów poprawiających bezpieczeństwo oraz komfort jazdy. Są to m.in. system autonomicznego hamowania (AEBS), asystent pasa ruchu (LDWS/LKAS), system rozpoznawania znaków drogowych (TSR), aktywny system ochrony przed dachowaniem (ARP), alert sprawnego ruszania (FVSA), alert o niebezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu (SDA), aystem kontroli zjazdu ze wzniesienia (HDC), asystent ruszania na wzniesieniu (HSA), asystent informujący o zmęczeniu kierowcy (DAA), tempomat, automatyczne przełączanie świateł mijania/drogowe (HBA), system ostrzegania o pojazdach w martwym polu lusterek bocznych (BSD).

Tak jak wcześniej, w wyższych wersjach wyposażenia dostępne są wentylowane fotele przednie.

Ceny zmodernizowanego SsangYonga Tivoli rozpoczynaja się od 61 990 zł w wersji benzynowej oraz od 72 990 zł z silnikiem Diesla. Pierwsze samochody pojawią się na polskich drogach i w salonach autoryzowanych dealerów już w październiku.

Tivoli, podobnie jak wszystkie pozostałe modele SsangYonga, produkowane są w fabrykach w Korei Południowej.

SsangYong Tivoli po liftingu. Polskie ceny - GALERIA ZDJĘĆ

SsangYong Tivoli po liftingu. Polskie cenySsangYong Tivoli po liftingu. Polskie cenySsangYong Tivoli po liftingu. Polskie cenySsangYong Tivoli po liftingu. Polskie cenySsangYong Tivoli po liftingu. Polskie ceny

Zobacz także

Test: Nowy SsangYong Tivoli 2023 - wyróżnia się w segmencie

Test: Nowy SsangYong Tivoli 2023 - wyróżnia się w segmencie 2023-12-20

[b]Model Tivoli zadebiutował w 2015 roku i został pozytywnie przyjęty przez rynek, pomimo tego, że plasuje się w niezwykle konkurencyjnej klasie SUVów/crossoverów segmentu B. W 2023 roku Tivoli przeszło lifting, a my mieliśmy okazję przekonać się,...
Ssangyong Tivoli po zmianach

Ssangyong Tivoli po zmianach 2019-05-24

Na rok modelowy 2020 SsangYong przygotował duże zmiany w Tivoli. Zmodernizowany model będzie dostępny w polskich salonach od września 2019 roku. Największą nowość, która pojawi się w tym crossoverze, znajdziemy pod maską. Będzie to całkowicie...
9 aut w teście Euro NCAP

9 aut w teście Euro NCAP 2016-12-01

Aż dziewięć samochodów rozbili ostatnio specjaliści z Euro NCAP. Tym razem próbom zderzeniowym poddano: Audi Q2, Hyundai Ioniq, Ford Edge, SsangYong Tivoli, SsangYong XLV oraz Suzuki Ignis. Trzy ostatnie modele testowano w dwóch odmianach: standardowej...
Rekorowa sprzedaż SsangYonga

Rekorowa sprzedaż SsangYonga 2016-07-04

Koreańczycy coraz śmielej poczynają sobie na światowym rynku crossoverów. Marka SsangYong ogłosiła właśnie, że dostarczyła klientom już 100 tys. egzemplarzy modelu Tivoli.Wynik jest o tyle interesujący, że premiera auta opracowanego przy...
SsangYong XLV - ceny w Polsce

SsangYong XLV - ceny w Polsce 2016-05-17

Do podboju polskiego rynku szykuje się koreański SsangYong. W zeszłym roku w polskich salonach zadebiutował nowy corossover marki – model Tivoli. Teraz przyszła pora na jego większego brata – SsangYonga XLV.Sprzedaż pojazdu rozpocznie się na...
SsangYong Tivoli XLV, czyli rozmiar w górę

SsangYong Tivoli XLV, czyli rozmiar w górę 2016-03-04

Na salonie genewskim SsangYong zaprezentował model Tivoli XLV. To nic innego jak dłuższa wersja dobrze już znanego SsangYonga Tivoli.Tivoli XLV został oparty na tej samej płycie podłogowej. Rozstaw osi wynosi stosunkowo niedużo, bo 260 cm. Dodatkowa...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS