chceauto.pl
x

SsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KM

SsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2008
Średnia cena
22 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
141 KM
0-100 km/h
14.2 s.
V max
163 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
57 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTen samochód psuje się ponadprzeciętniemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
312 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

SsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KM - GALERIA ZDJĘĆ

SsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KMSsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KMSsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KM

SsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KM

Na wstępie wypada zaznaczyć, że niezależnie od modelu (no może poza Rextonem), pojazdy Ssang Yonga nie są kierowane do tych kierowców, którzy oczekują dobrych osiągów i pewnego prowadzenia. Nowoczesny design może nieco myslić wielbicieli pojazdów typu SUV, które najlepiej czują się na asfaltowych drogach. W przypadku aut Ssang Yonga jest inaczej. Pod nowoczesną sylwetką kryje się bowiem dość toporna, ale za to bardzo odporna na uszkodzenia technika Mercedesa (silniki, skrzynie biegów, napędy).
Actyon to stosunkowo młody gracz na rynku pojazdów terenowych. Samochód produkowany jest od 2005 roku. Actyon dostępny jest w dwóch wersjach nadwoziowych, jako pięciodrzwiowy hatchback oraz czterodrzwiowy pickup (actyon sport). Samochód dostępny jest z napędem na jedną lub na obie osie. Auto ma ramową konstrukcję, więc nie można wymagać od niego nienagannych właściwości jezdnych. Za to w terenie, potrafi poradzić sobie nawet z bardzo trudnymi przeszkodami.
Samochód nie należy do awaryjnych, ale trzeba brać poprawkę na nieliczne i „młode” serwisy, które nie zawsze sprawnie radzą sobie z naprawami. W polskich warunkach, standardowo, najwięcej uwagi wymagać będzie zawieszenie.
Zanim zdecydujemy się na zakup pamiętajmy, że mimo nowoczesnego wyglądu Actyon zdecydowanie lepiej „czuje się” w lesie, niż na szosie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-08-14

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

SsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KM - PODOBNE SAMOCHODY

SsangYong Kyron

SsangYong Kyron

200 Xdi 141 KM diesel2008SUVręczna4x4
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara

1.9 DDiS 129 KM diesel2008SUVręczna4x4
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

2.0 CRDi 140 KM diesel2008SUVręczna4x4
cena średnia 20 000 zł
OCENY
Dostępność
Tata Safari

Tata Safari

2.2 D 140 KM diesel2008SUVręczna4x4
cena średnia 20 000 zł
OCENY
Dostępność

SsangYong Actyon I 200 Xdi 141 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS