chceauto.pl
x

Skoda Scala FL 1.0 TSI 95 KM

Skoda Scala FL 1.0 TSI 95 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
86 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
95 KM
0-100 km/h
10.8 s.
V max
192 km/h
Zasięg
660 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
50 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
467 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
9.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
29 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.9 s.
Prędkość maksymalna
175 km/h

Skoda Scala FL 1.0 TSI 95 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KMSkoda Scala FL 1.0 TSI 95 KM

Skoda Scala FL 1.0 TSI 95 KM

Scala wypełnić ma w ofercie Skody dziurę, jaka powstała po zakończeniu produkcji modelu Rapid. Nie jest to jednak następca w typowym tego słowa znaczeniu. Rapid był bowiem autem z pogranicza segmentów B i C – Scala to natomiast typowy kompakt, który na rynku śmiało rywalizować może chociażby z Golfem!

Skoda Scala zbudowana została na bazie modułowej płyty podłogowej grupy Volkswagena MQB A0 i jest pierwszym modelem Skody korzystającym z tego rozwiązania. Auto ma 436 cm długości, 179 cm szerokości i 147 cm wysokości. Co ważne dla objętości wnętrza, rozstaw osi wynosi 265 cm, czyli o 5 cm więcej niż w Rapidzie Spaceback i tylko 4 cm mniej niż w Octavii. Dzięki temu wnętrze jest niemal tak obszerne, jak w Octavii, a pojemność bagażnika to 467 litrów.

Dzięki oparciu o nową płytę podłogową Scala będzie może być wyposażona we wszystkie najnowsze rozwiązania wspomagające kierowcę, m.in. systemy Side Assist i Front Assist z systemem automatycznego hamowania w ruchu miejskim czy adaptacyjny tempomat oraz system automatycznego parkowania Park Assist.

W momencie uruchomienia produkcji (luty 2019) pod maską wersji bazowej znalazł się trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 90 KM, łączony z manualną skrzynią o pięciu przełożeniach. Silnik ten dostępny jest również w wersji 115-konnej. Wówczas współpracuje z manualną skrzynią 6-biegową, lub 7-biegową, dwusprzęgłową DSG. Na szczycie gamy znalazła się jednostka 1.5 TSI o mocy 150 KM (również dostępna ze skrzynią manualną lub 7-biegową DSG). Diesel to silnik 1.6 TDI o mocy 115 KM (moment obrotowy 250 Nm), łączony z 6-biegowym manualem lub 7-biegową skrzynią DSG.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Skoda Scala w wersji Monte Carlo2019-09-03Skoda Scala G-TEC na CNG2019-06-30Skoda Scala. Polskie ceny!2019-03-01Skoda Scala już w produkcji2019-02-09Skoda Scala zaprezentowana!2018-12-06Skoda Scala. Wnętrze w detalach2018-12-03

Skoda Scala FL 1.0 TSI 95 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS