chceauto.pl
x

Skoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KM

Skoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2025
Średnia cena
240 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1850 kg
Ładowność
580 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
204 KM
0-100 km/h
7.4 s.
V max
226 km/h
Zasięg
530 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
910 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Skoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KMSkoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KM

Skoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KM

Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq została oficjalnie zaprezentowana we wrześniu 2016 roku na salonie w Paryżu. To pierwszy taki samochód w gamie czeskiego producenta.

Kodiaq plasuje się w górnym krańcu segmentu kompaktów (ocierając się o klasę D).

Druga generacja zadebiutowała na początku 2024 roku.

Skoda Kodiaq II

Skoda Kodiaq II została zbudowana na bazie najnowszej wersji płyty podłogowej MQB Evo. Samochód jest o 6 cm dłuższy od poprzednika, mierzy 4,76 m, szerokość wynosi 1,86 m, a wysokość - 1,66 m. Zmianie nie uległ jedynie rozstaw osi, który wciąż wynosi 2,79 m.

Większa długość przy niezmienionym rozstawie osi oznacza większy bagażnik, ale też więcej miejsca dla pasażerów trzeciego rzędu siedzeń w wersji siedmiomiejscowej.

Pojemność bagażnika w wersji pięciomiejscowej wynosi 910 litrów, czyli o 75 litrów więcej niż w I generacji. Po złożeniu foteli pojemność przestrzeni bagażowej wynosi 2105 litrów (+40).

Z kolei w wersji siedmioosobowej, przy rozłożonych fotelach zmieścimy 340 litrów (o 70 więcej niż w Kodiaq I generacji), a po złożeniu pięciu foteli Kodiaqiem przewieziemy 2035 litrów (+30 litrów).

Co ważne, pasażerowie trzeciego rzędu siedzeń mają aż 9,2 cm więcej przestrzeni nad głową niż do tej pory.

Kabina Kodiaq II jest dość prosta. Znajdziemy w niej wolnostojący 12,9-calowy ekran systemu infotainemnt, a także 10,25-calowy ekran cyfrowych zegarów. Ponieważ Kodiaq II będzie dostępny wyłącznie z przekładniami DSG, wybierak kierunku jazdy przeniesiono na kolumnę kierownicy.

Poniżej ekranu systemu infotainment znajdują się trzy obrotowe przyciski z 32-milimetrowymi cyfrowymi wyświetlaczami. Umożliwiają one szybki dostęp do wielu funkcji – ich zakres zależy od poziomu wyposażenia auta.

Dwa zewnętrzne pokrętła dla kierowcy i pasażera z przodu sterują temperaturą wnętrza, ogrzewaniem i wentylacją foteli. Środkowa gałka kontroluje maksymalnie cztery różne funkcje, takie jak: głośność systemu infotainment, prędkość wentylatora, kierunek nawiewu, inteligentna klimatyzacja, tryby jazdy i wielkość mapy. Środkowe pokrętło jest konfigurowane za pomocą menu systemu infotainment, a funkcje przełącza się poprzez przytrzymanie wciśniętego przycisku.

Skoda Kodiaq II dostępna będzie z dwoma silnikami benzynowymi (150, 204 KM) oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi (150, 194 KM). Nowością będzie napęd hybrydowy typu plug-in, pierwszy raz dostępny w Kodiaq. Jego moc systemowa wynosi 204 KM, a akumulator o pojemności 25,7 kWh zapewni elektryczny zasięg do 100 km.

Energię będzie można uzupełnić prądem przemiennym o mocy 11 kW, np. z wallboxa, a także prądem stałym DC z mocą do 50 kW.

Podstawowy wariant benzynowy 1.5 TSI (150 KM) oznacza również debiut technologii miękkiej hybrydy w Kodiaq. Samochody z silnikami TDI o mocy 193 KM i TSI o mocy 204 KM standardowo będą wyposażone w napęd na wszystkie koła.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2025-05-03

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Skoda Kodiaq Sportline. Polskie ceny2024-08-20Skoda Kodiaq Sportline oficjalnie2023-10-23Skoda Kodiaq II generacji oficjalnie2023-10-06Nowa Skoda Kodiaq na pierwszych szkicach2023-09-29Skoda Kodiaq II generacji nadjeżdża2023-07-19Skoda Kodiaq nowej generacji nadjeżdża2023-06-09

Skoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Cupra Terramar

Cupra Terramar

2.0 TSI 204 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 224 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q3

Audi Q3

40TFSI 190 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 223 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X3

BMW X3

20i 208 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 286 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q5

Audi Q5

TFSI MHEV Plus 204 KM benzyna2025SUVautomatprzedni
cena średnia 256 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLB

Mercedes GLB

220 190 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 262 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLC

Mercedes GLC

200 204 KM benzyna2025SUVautomat4x4
cena średnia 321 000 zł
OCENY
Dostępność

Skoda Kodiaq II 2.0 TSI 204 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS