chceauto.pl
x
Samochody segmentu B. Które warto kupić?

Samochody segmentu B. Które warto kupić?

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2012-05-05 Opinie
W przeciwieństwie do zestawień Dekry czy TUV, nie powstaje on w oparciu o usterki wykryte w czasie przeglądów rejestracyjnych, lecz tworzony jest na podstawie ilości awarii, które przydarzyły się konkretnym modelom na drodze i wymagały interwencji pomocy drogowej.

W zestawieniu powstałym w oparciu o dane dotyczące aż 4 milionów usterek uwzględniono pojazdy w wieku do sześciu lat, które w tym samym czasie produkowane były w ramach jednej generacji danego modelu.

Które samochody uznać można za najmniej awaryjne?

Zapraszamy do naszej galerii prezentującej najmniej usterkowe auta segmentu B.

Opinie i komentarze na temat artykułu

Yoda
13 maja 2012
Ten model citroen-a C3 ,boryka się z korozją nadwozia w młodym wieku,a jakość tworzyw w środku straszna.
Nissan micra - strasznie brzydki ,a takie ładne kiedyś robili modele...
Suzuki swift ,wielki plus (+) za niebywałą przestronność ,porównywalną tylko z renaultem twingo.
"Polówkę" można sobie śmiało darować... niewspółmiernie wysoka cena w stosunku do towaru.
W renaulcie clio 1.2 16V trzeba uwarzać na zawór odsysania oparów paliwa,potrafi się zaciąć i doprowadzić do wypalenia zaworów (lewe powietrze) ,najlepiej od razu po zakupie go zaślepić korkiem z gumy i silikonu.
Opel corsa ,za duży i za ciężki ,brak komfortu, odradzam słaby,awaryjny i wibrujący silnik 1.0 12V.
Peugeot 206, dobry wóz ale awaryjne są belki tylnego zawieszenia, silnik 1.1 zbyt mały.
Mini - absurdalna cena... ?!
Skoda fabia ,nie ma wyrażnej różnicy osiągów między silnikiem 1.4 75KM a 1.4 100KM, słabszy jest wyrażnie tańszy a tak samo dobrze jedzie.
Ford ,można sobie odpuścić stary silnik 1.25 (żeliwna głowica) jest ciężki.
Punto ,wszystkie wersje poza 1.1 8V zbyt słaby ,nie ma przyspieszenia, fatalna skrzynka biegów.
Mercedes klasy A ,utrudniony serwis silnika ,(leżący z tyłu ,brak dostępu) gruba podłoga ,niestabilny,ciasno.
Młody
17 maja 2012
Citroen C3 koroduje????!!! Pierwsze słyszę. Jeśli C3 ma problem z korozją to musiał być po dobrym dzwonie. Jeśli chodzi o jakość wnętrza to na pewno lepiej to wygląda niż u japońskich konkurentów. Natomiast jeśli chodzi o awaryjne belki tylne w 206 to takie same są w C3, a w wypadku citroena autor nie wspomina już o tym problemie. Prawda jest taka, że każde zawieszenie się zużywa, a w szczególności w polskich warunkach i belki w peugeocie też podlegają temu procesowi. Czy są awaryjne? Z doświadczenia wiem, że do przebiegu 150000 - 200000km, a nawet więcej nic się z nimi nie dzieje i są bezobsługowe. No chyba że auto jest używane jako dostawczak i notorycznie przeładowywane, wtedy taka belka zużyje się z oczywistych powodów szybciej. Wg.mnie lepiej zregenerować belkę za 1500pln raz na 200000km niż co roku naprawiać wielowahaczowe zawieszenie w vw czy audi za 2000pln. Renault clio z silnikiem 1.2 16V jest zaskakująco wytrzymałe i niezawodne. Na pewno lepsze od polo 1.2 czy 1.4 16V.
comments powered by Disqus

Samochody segmentu B. Które warto kupić? - GALERIA ZDJĘĆ

Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?

Zobacz także

TUV 2019: najbardziej usterkowe 10 i 11-latki

TUV 2019: najbardziej usterkowe 10 i 11-latki 2019-01-08

Jak co roku eksperci TUV przygotowali ranking usterkowości pojazdów. Najnowsze zestawienie powstało w oparciu o 8,8 mln przeglądów rejestracyjnych wykonanych między lipcem 2017 a czerwcem 2018 roku.
TUV 2019: najmniej usterkowe 10 i 11-latki

TUV 2019: najmniej usterkowe 10 i 11-latki 2019-01-08

Jak co roku eksperci TUV przygotowali ranking usterkowości pojazdów. Najnowsze zestawienie powstało w oparciu o 8,8 mln przeglądów rejestracyjnych wykonanych między lipcem 2017 a czerwcem 2018 roku.
Tanio znaczy drogo?

Tanio znaczy drogo? 2018-12-27

Przełom roku to czas na finansowe podsumowania i wstępne planowanie wydatków na kolejne miesiące. Kupując tani samochód trzeba naprawdę dobrze policzyć potencjalne zyski i straty. „Wariant niskokosztowy” nie zawsze okazuje się takim w ostatecznym...
Te awarie pochłoną tysiące. Jak ich uniknąć?

Te awarie pochłoną tysiące. Jak ich uniknąć? 2018-12-19

Średnie roczne wydatki przeznaczane na utrzymanie samochodu, nie wliczając w nie paliwa, mogą sięgnąć nawet 12 tys. złotych. Jakie awarie samochodu mogą poważnie nadszarpnąć domowy budżet? Oto lista kilku najpopularniejszych usterek, których...
Najbardziej niezawodne modele w Niemczech

Najbardziej niezawodne modele w Niemczech 2018-08-31

Istnieje wiele rankingów bezawaryjności aut, ale często różnią się od siebie metodologią. J.D. Power badała samochody nie starsze niż 3 lata, użytkowane przez jednego właściciela przez co najmniej 12 miesięcy.W te­go­rocz­nym ba­da­niu...
Oto najbardziej niezawodne marki wg Niemców!

Oto najbardziej niezawodne marki wg Niemców! 2018-08-03

Toyota zajęła najwyższą pozycję w rankingu Germany Vehicle Dependability Study 2018. Najnowsze badanie niezawodności samochodów zostało przeprowadzone na niemieckim rynku przez firmę analityczną J.D. Power. Badanie przeprowadzono na ponad 14 tys....
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.