chceauto.pl
x

Saab 9000 II 2.0 T 150 KM

Saab 9000 II 2.0 T 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1996
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1985 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
10 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
64 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
488 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
11.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Saab 9000 II 2.0 T 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Saab 9000 II 2.0 T 150 KMSaab 9000 II 2.0 T 150 KMSaab 9000 II 2.0 T 150 KM

Saab 9000 II 2.0 T 150 KM

Saab 9000 to pierwsze auto tego szwedzkiego producenta zaliczane do klasy wyższej-średniej. Samochód, który debiutował w 1985 roku został zbudowany na tej samej płycie podłogowej co Alfa Romeo 164, Fiat Croma i Lancia Thema. Poza Alfą pozostałe pojazdy są dość mocno zunifikowane - do tego stopnia, że niektóre elementy blacharskie można stosować wymiennie.
Pierwsza generacja Saaba 9000 produkowana była w latach 1985-1992, zaś druga - w latach 1992-1998. Saab 9000 został następnie zastąpiony modelem 9-5.
Saaby 9000 nie należą do wybitnie bezawaryjnych samochodów. Dokuczać może elektryka, którą auto jest naszpikowane, zdarzają się usterki cewek zapłonowych, regularnego serwisowania wymaga również zawieszenie.
Ceny części oryginalnych są stosunkowo wysokie, zaś zamienniki nie zawsze są dostępne.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-11-11

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Kochasz Saaba? Jedyna taka okazja!2012-12-04Koniec męki. Marka Saab znika z rynku.2016-06-22

Saab 9000 II 2.0 T 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen XM

Citroen XM

2.0 TCT 147 KM benzyna1996hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 2 000 zł
OCENY
Dostępność

Saab 9000 II 2.0 T 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS