Po niemal pięciu latach od premiery Renault zmodernizowało Twingo. Francuskiego "malucha", który jest bliźniakiem Smarta Fortwo, nie ma już jednak w polskich salonach, został wycofany ze względu na nikłe zainteresowanie.
Renault Twingo
Największą zmianą stylistyczną jest rezygnacja z charakterystycznych, okrągłych świateł do jazdy dziennej zlokalizowanych obok reflektorów głównych. Zastąpiły je paski LED-owe umieszczone dookoła reflektorów. Inny jest również przedni zderzak i osłona chłodnicy.
Z tyłu również pojawił się nowy zderzak, a także światła zespolone o nowym kształcie. Reszta zmian jest typowa dla liftingów - pojawiły się dwa nowe kolory, felgi o nowym kształcie, czy zmienione listwy na drzwiach.
Renault Twingo
Zmiany we wnętrzu ograniczono do detali, jak nowy lewarek skrzyni biegów, czy zamykany schowek przed pasażerem.
W trzeciej generacji Renault Twingo, podobnie jak w Smarcie ForFour, silnik umieszczony został z tyłu, auto ma również tylny napęd. Źródłem mocy są wyłącznie trzycylindrowe silniki benzynowe.
W samochodach poliftingowych są to 1.0 Se o mocy 65 lub 75 KM oraz doładowana jednostka 0.9 TCe o mocy 93 KM, która opcjonalnie może współpracować z dwusprzęgłową przekładnią EDC o sześciu przełożeniach.
Obecnie jest raczej mało prawdopodobne, by zmodernizowane Twingo wróciło do polskich cenników. Samochód wycofano z naszych salonów z końcem 2018 roku. Powodem takiej decyzji było marginalne zainteresowanie ze strony klientów.