chceauto.pl
x

Renault Trafic 2.0 dCi 2025

Dostępne samochody

Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 STD 2.0 dCi 110 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 164 000,00 zł
Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 110 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 167 000,00 zł
Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 STD 2.0 dCi 150 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 166 000,00 zł
Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 150 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 169 000,00 zł
Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 STD 2.0 dCi 150 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 179 000,00 zł
Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 150 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 182 000,00 zł
Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 STD 2.0 dCi 170 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 181 000,00 zł
Renault Trafic

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM

2025, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 184 000,00 zł

Kilka słów o modelu

Renault Traffic to dostawczak z długą tradycją. Pierwszą generację, opracowaną w całości własnymi siłami francuskiego koncernu, zaprezentowano jeszcze w 1980 roku.

Druga, popularna na polskich drogach - to już efekt współpracy Renault z General Motors. Jej bliźniaki to Opel Vivaro i Nissan Primastar. W początkowej fazie (do liftingu w 2006 roku) w obu bliźniaczych autach stosowano wyłącznie francuskie silniki wysokoprężne 1,9 dCi. Te same, które wsławiły się ponadprzeciętną usterkowością napędzając m.in. osobową Renault Lagunę II. Miały one jednak niższą moc i mogły pochwalić się wyższą trwałością. Kluczem do sukcesu było skrócenie interwałów wymiany oleju.

W 2006 roku wraz z liftingiem pojawił się nowy silnik 2,0 dCi, który cieszył się zdecydowanie lepszą opinią niż poprzednik. Renault Traffic i Nissan Primastar powstawały w brytyjskim Luton i w Barcelonie. Opel Vivaro - wyłącznie w Wielkiej Brytanii.

Trzecia generacja Traffica zadebiutowała w 2014 roku. Auto opracowano wspólnie z Oplem oraz Fiatem. Bliźniacze modele to: Renault Opel Vivaro, Nissan NV200 oraz Fiat Talento. Co ciekawe Vivaro przedwcześnie wycofano z produkcji (pozostałe auta oferowane są do dziś!) z początkiem 2019 roku. Stało się tak w wyniku zmiany właściciela Opla, który trafił w ręce francuskiego koncernu PSA. W efekcie zerwano wieloletni sojusz z Renault i zarządzono, że od tej pory wszystkie dostawcze modele niemieckiej marki bazować będą na rozwiązaniach PSA (np. Peugeot Traveller).

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS