chceauto.pl
x

Porsche 911 3.0 2024

Dostępne samochody

Porsche 911

Porsche 911 992 3.0 385 KM

2024, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 947 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 GTS 3.0 480 KM

2024, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 1 176 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 Carrera 4 3.0 385 KM

2024, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 999 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 GTS 3.0 480 KM

2024, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 1 229 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 GTS Targa4 3.0 480 KM

2024, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 1 229 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 3.0 385 KM

2024, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 890 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 3.0 385 KM

2024, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 758 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 3.0 480 KM

2024, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 1 442 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 GTS 3.0 480 KM

2024, coupe
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 1 042 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 Carrera 4 3.0 385 KM

2024, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 872 000,00 zł
Porsche 911

Porsche 911 992 GTS 3.0 480 KM

2024, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 1 093 000,00 zł

Kilka słów o modelu

Porsche 911 to najbardziej kultowy model niemieckiego producenta. To właśnie od niego zaczęła się legenda Porsche i wciąż to właśnie 911-tka jest najbardziej bezkompromisowym i sportowym modelem w gamie firmy ze Stuttgartu.

Klasyczne 911: od 1963 do 1989 roku!
Pierwsze Porsche 911 debiutowało w 1963 roku, rok później uruchomiono produkcję. Samochód napędzany był chłodzonym powietrzem, sześciocylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 1991 ccm i mocy 130 KM, który umieszczono przed napędzaną tylną osią. I tak już zostało na lata...
Model z 1963 stopniowo modernizowano aż do...1989 roku! Stopniowo powiększano pojemności i moce, pojawiły się wersje specjalne, a także model turbo. Zwiększano rozstaw osi, wprowadzano elektroniczne systemy i dokonywano subtelnych zmian w stylistyce, ale auto z 1989 roku wciąż w prostej lini wywodziło się z 911-tki pokazanej niemal 30 lat wcześniej, mimo że napędzane było silnikiem o pojemności 3,2 l i mocy około 230 KM (w zależności od wersji).
Dopiero w 1990 roku pokazano samochód, poddany nieco większym zmianom (wewnętrzne oznaczenie 964). Znów powiększono pojemność silnika (do 3,6 l), pojawiła się wersja z napędem wszystkich kół (Carrera 4). Nie zabrakło również odmiany Turbo (najpierw z silnikiem 3,3, nieco później 3,6, moce 320 i 360 KM), zadebiutowała skrzyni Tiptronic.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS