chceauto.pl
x

Porsche 911 3.6 2005

Dostępne samochody

Porsche 911

Porsche 911 997 3.6 325 KM

2005, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 123 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Porsche 911

Porsche 911 997 3.6 325 KM

2005, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 135 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 996 3.6 420 KM

2005, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 190 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 996 3.6 450 KM

2005, kabriolet
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 210 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 997 3.6 325 KM

2005, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 109 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Porsche 911

Porsche 911 997 3.6 325 KM

2005, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 121 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Porsche 911

Porsche 911 996 3.6 420 KM

2005, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 300 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Porsche 911

Porsche 911 996 3.6 450 KM

2005, coupe
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 320 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

996 (1998-2005)

Aż trudno w to uwierzyć, ale pierwsze Porsche 911 z silnikiem chłodzonym cieczą pojawiło się w 1998 roku (oznaczenie 996). Tym samym, po 34 latach pożegnano jednostki chłodzone powietrzem. Nowy model otrzymał dość znacznie zmienione nadwozie i sprzedawany był w wielu wersjach (Carrera, Carrera 4, Carrera 4S, GT3, GT2 i Turbo o mocy 420 KM). Pojemność silnika początkowo wynosiła 3,4 l (moc 300 KM). W 2002 roku powiększono ją do 3,6 l (moc 320 KM).

997 (2004-2011)

W 2005 roku zaprezentowano generację oznaczoną 997. Auto otrzymało zmodyfikowane nadwozie (m.in. współczynnik oporu powietrza spadł do 0,28). Podobnie jak poprzednik (z którym zresztą seria 997 jest blisko spokrewniona) nowy model dostępny był w wielu odmianach - każda mocniejsza, ale jednocześnie bardziej ekonomiczna.
Bazowa carrera posiada silnik 3,6 o mocy 325 KM, Carrera S - 3,8 o mocy 355 KM. W 2005 ofertę poszerzono o wersje czteronapędowe (Carrera 4 i 4S). Z kolei moc wersji Turbo podniesiono do 480 KM. Samochód ten otrzymał nowy typ napędu wszystkich kół, znany z modelu Cayenne.
W 2009 przeprowadzono lifting wszystkich wersji, przy tej okazji w 911 Turbo pojawił się nowy silnik o pojemności 3,8 l (wcześniej montowano 3,6) i mocy 493 KM. W 2010 roku debiutowało Turbo S z silnikiem o mocy 523 KM. Nie zabrakło również wersji GT3, GT3 RS i GT2.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS