chceauto.pl
x

Peugeot Rifter 2021

Oceny użytkowników1.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 1/5
Głosy: 1.

Dostępne silniki

benzyna

1.2 PureTech

diesel

1.5 HDI

elektryczny

50 kWh
Rifter to następca produkowanego przez ponad 20 lat modelu Partner. Do wyboru będą wersje standardowa (4,4 m) i przedłużona (4,75 m). Auto może być wyposażone w pięć lub siedem miejsc. Na każdym z trzech indywidualnych foteli w drugim rzędzie można zainstalować fotelik dla dziecka. Siedzenia można też schować w podłodze za pomocą funkcji „Magic Flat”.

W wersji przedłużonej w trzecim rzędzie są dwa niezależne, przesuwane fotele, które można również wyjąć (podobnie jak w wersji standardowej). Bagażnik Riftera ma pojemność od 775 litrów (do wysokości tylnej półki) w wersji 5-miejscowej o standardowej długości, do 4 000 litrów w przypadku wersji przedłużonej ze złożonymi siedzeniami. Tylną półkę można umieścić w dwóch położeniach i zmienić w ten sposób konfigurację bagażnika. Można ją również złożyć za oparciami siedzeń w drugim rzędzie.

Kierowca i pasażerowie mają do dyspozycji liczne, pojemne i łatwo dostępne schowki. Są one rozmieszczone w całej kabinie: na środkowej konsoli, na półce pod dachem, w płatach drzwi, w pierwszym i drugim rzędzie oraz w bagażniku. Zastosowano np. innowacyjną poduszkę czołową pasażera typu „Bag In Roof”, którą umieszczono w dachu. Pozwoliło to na wygospodarowanie niezwykle pojemnego, zamykanego i chłodzonego.

W ofercie silników benzynowych znajdziemy dwie wersje jednostki 1,2 l PureTech: 130 KM z automatyczną, 8-stopniową skrzynią biegów (wejdzie do sprzedaży w połowie 2019 roku), oraz PureTech 110 KM z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach. Obie – zgodnie z nowymi normami wytycznymi Unii Europejskiej - wyposażone są w filtr cząstek stałych FAP pozwalający zmniejszyć emisję zanieczyszczeń.

Oferta silników wysokoprężnych obejmuje trzy wersje mocy jednostki 1,5 BlueHDi: 130 KM z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub automatyczną skrzynią 8-stopniową EAT8, BlueHDi 100 KM z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach i podstawowy - BlueHDi 75 KM z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach. Wszystkie silniki diesla są wyposażone w filtr cząstek stałych FAP i system selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).

Peugeot Rifter trafi do salonów we wrześniu 2018 roku. Nowy model będzie produkowany w zakładach w Vigo w Hiszpanii i w Mangualde w Portugal

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS