chceauto.pl
x

Peugeot 806 2.0 Turbo 150 KM

Peugeot 806 2.0 Turbo 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1999
Średnia cena
6 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
10.1 s.
V max
195 km/h

KOSZTY

Spalanie
11.1 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
73 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
340 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
13.3 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
42 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.1 s.
Prędkość maksymalna
177 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Peugeot 806 2.0 Turbo 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 806 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 806 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 806 2.0 Turbo 150 KM

Peugeot 806 2.0 Turbo 150 KM

Model 806 to wspólne dziecko koncernów PSA i Fiata. Auto jest bliźniaczą konstrukcją Citroena Evisiona, Fiata Ulysses i Lancii Zeta. 806 produkowany był w latach 1994-2002, trzeba więc mieć na uwadze, że nawet najmłodsze egzemplarze mają za sobą średnio po 150-200 tys. km. Auto ma przesuwne boczne drzwi, które ułatwiają zajmowanie miejsca w trzecim rzędzie siedzeń, w zależności od wersji może zabrać na pokład od 6 do 8 osób. Najwięcej problemów sprawiają drobiazgi, głównie elektryka. A to przepali się jakaś żarówka, a to przestanie działać podnoszenie szyby czy centralny zamek. Większość z tych niedomagań z powodzeniem usunąć można we własnym zakresie (często pomaga np. porządne czyszczenie styków) jednak na pewno nie jest to samochód dla osób, które w temacie motoryzacji mają „dwie lewe ręce”. 
Poważne usterki nie powinny się zdarzać, ale pamiętajmy, że w starym samochodzie wszytko ma prawo się zepsuć. Najwięcej problemów sprawiać może skrzynia biegów - przy większym przebiegu wyrabiają się synchronizatory - bywają problemy z wrzuceniem jedynki czy wstecznego. W zawieszeniu - jak zwykle na polskich drogach - często wymieniać trzeba wahacze, łączniki stabilizatorów i końcówki drążków kierowniczych. Problemem mogą się też okazać wycieki płynów eksploatacyjnych (w tym z układu wspomagania) czy zapiekające się hamulce.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-07

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Koniec Peugeota 807. Definitywny...2014-06-26Szukasz Diesla? To musisz wiedzieć o 2,0 HDI 90/109 KM2012-06-27

Peugeot 806 CRASHTEST

Peugeot 806 2.0 Turbo 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Espace

Renault Espace

2.0 140 KM benzyna1999VANręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi Space Wagon

Mitsubishi Space Wagon

2.4 GDI 150 KM benzyna1999VANręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen Evasion

Citroen Evasion

2.0 TCT 147 KM benzyna1999VANręcznaprzedni
cena średnia 9 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Alhambra

Seat Alhambra

1.8 T 150 KM benzyna1999VANręcznaprzedni
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Scenic

Renault Scenic

2.0 140 KM benzyna1999VANręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Lancia Zeta

Lancia Zeta

2.0 16v 136 KM benzyna1999VANręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność

Peugeot 806 2.0 Turbo 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS