chceauto.pl
x
Nowy Volkswagen Golf
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Ocena: 3.00Liczba ocen: 2
Rok produkcji
2004
Średnia cena
15 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
2179 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
136 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
10.6 s.
Prędkość maksymalna
213 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.8 l ropy na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
30 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
E
Bagażnik
510 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 607 2.2 HDI 136 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 607 2.2 HDI 136 KMPeugeot 607 2.2 HDI 136 KMPeugeot 607 2.2 HDI 136 KMPeugeot 607 2.2 HDI 136 KMPeugeot 607 2.2 HDI 136 KM

Peugeot 607 2.2 HDI 136 KM

Model 607 zaprezentowano po raz pierwszy w 1999 roku. Samochód zastąpił w ofercie produkowanego już od dziesięciu lat Peugeota 605. Co ciekawe auto zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co poprzednika. 607 miała jednak całkowicie nowe nadwozie oraz jednostki napędowe. W 2005 roku model poddano niewielkiemu liftingowi, samochód przetrwał w ofercie francuskiej marki do końca 2008 roku. Jak przystało na flagową limuzynę, wyposażenie większości egzemplarzy jest kompletne (dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, podgrzewane fotele, pełny pakiet elektryczny, itd.).
W samochodzie stworzonym do długich tras dziwić może jednak brak takich elementów, jak np. uchwyty na kubki. To jednak najpoważniejsza ergonomiczna wpadka 607. Wnętrze rozpieszcza pasażerów ogromem przestrzeni, również kierowca powinien być zadowolony. Samochód nie jest bowiem przesadnie komfortowy, zawieszenie zapewnia pewne czucie drogi, dzięki czemu niemal pięciometrowe auto dobrze prowadzi się również w zakrętach.
Do najczęstszych usterek 607 należą awarie elektroniki. Komputery pokładowe często diagnozują usterki, których nie ma, psują się czujniki ciśnienia w oponach, ABSu czy - podobnie, jak w przypadku poprzednika - cewki zapłonowe. Na przyspieszone zużycie narażone są też elementy zawieszenia - głównie łączniki stabilizatorów, końcówki drążków kierowniczych i tuleje metalowo gumowe. Silniki HDI są wrażliwe na jakość oleju napędowego (kosztowne usterki wtryskiwaczy), często psuje się w nich również dwumasowe koło zamachowe czy zawory recyrkulacji spalin. Usterki te dotyczą jednak większości nowoczesnych diesli. Przed zakupem należy dokładnie przestudiować historię auta. Wiele egzemplarzy służyło na zachodzie jako samochody służbowe, często ich przebieg znacznie przekracza 300 tys. km. Z drugiej strony, jeżeli uda nam się znaleźć bezwypadkowy egzemplarz z książką serwisową i przebiegiem rzędu 270 tys. km. nie powinniśmy być zawiedzeni. To najbardziej ekskluzywny model w gamie Peugeota i Francuzi dość dobrze przykładali się do jego produkcji. Biorąc pod uwagę bardzo dużą utratę wartości, kilkuletnie samochody mają rewelacyjny stosunek ceny do oferowanego komfortu, wyposażenia i osiągów. Również przyjemna dla oka linia nadwozia jeszcze długo skutecznie powinna opierać się upływowi czasu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-02-05

INNE ROCZNIKI

INNE NADWOZIA

Peugeot 607 CRASHTEST

Peugeot 607 2.2 HDI 136 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Peugeot 607 2.2 HDI 136 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Advertisement
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.