chceauto.pl
x

Opel Mokka II e 50 kWh 136 KM

Opel Mokka II e 50 kWh 136 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2021
Średnia cena
108 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
50.0 kWh
Waga
1598 kg
Ładowność
417 kg

OSIĄGI

Moc
136 KM
0-100 km/h
9.2 s.
V max
150 km/h
Zasięg
260 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
38 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16
215/60 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
310 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Opel Mokka II e 50 kWh 136 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Opel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KMOpel Mokka II e 50 kWh 136 KM

Opel Mokka II e 50 kWh 136 KM

Opel Mokka

Mokka to zbudowany na bazie Corsy niewielki SUV. Na polskim rynku Mokka mierzyć ma się głównie z Nissanem Qashqai, Skodą Yeti i Mitsubishi ASX. Mimo stosunkowo długiego nadwozia (4,28 m) rozstaw osi pierwszej generacji to zaledwie 2,55 m, co czyni model stworzonym do jazdy miejskiej. Na rynku znleźć można również modele oznaczone jako Mokka X - to nic innego jak wersja po liftingu z roku 2016. Auto otrzymało wówczas zmienione pasy przedni i tylny oraz przeprojektowane wnętrze.

Druga generacja, już bez członu X w nazwie, zadebiutowała pod koniec 2020 roku. Auto nie ma już nic wspólnego z poprzednikiem. Stworzono go od podstaw w ramach współpracy z koncernem PSA.

Opel Mokka II e

Drugie wcielenie Opla Mokka zadebiutowało we wrześniu 2020 roku, To drugi, po nowej Corsie, samochodów Opla zbudowany wspólnie z PSA. Bazą do jego stworzenia była modułowa, francuska platforma CMP, którą znajdziemy również m.in. w Peugeocie 2008. W efekcie auto mierzy teraz 4.15 m długości, czyli około 13 cm mniej niż poprzednia generacja. Jest też aż o 120 km lżejsze i ma zdecydowanie sztywniejszą konstrukcję karoserii.

Przód jest zdominowany przez nowy panel przedni Opel Vizor - nowy znak rozpoznawczy Opla. Osłania on "twarz” nowego Opla jak przyłbica hełmu, integrując przedni wlot powietrza, reflektory LED i zaprojektowany na nowo znak Blitz w jeden spójny element. Nazwę modelu po raz pierwszy umieszczono pośrodku tylnej klapy.

W kabinie znajdziemy tzw. "Pure Panel", czyli zestaw dwóch wyświetlaczy, które pomagają skupić się na najważniejszych informacjach. W przeciwieństwie do kokpitów przeładowanych danymi i przełącznikami Pure Panel jest wyjątkowo czytelny. Najważniejsze funkcje wciąż są sterowane przyciskami, więc nie trzeba się do nich przebijać przez wielopoziomowe menu.

Mokka jest pierwszym w historii samochodem Opla, który od samego początku sprzedaży dostępny jest w wersji w pełni elektrycznej, jak również z silnikami spalinowymi. Silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) rozwija 260 Nm. Kierowcy mogą wybierać pomiędzy trzema trybami jazdy — Normal, Eco i Sport. Dzięki 50 kWh akumulatorowi Opel Mokka‑e może przejechać na napędzie w pełni elektrycznym do 324 kilometrów (według WLTP1).

Mokka‑e obsługuje wszystkie opcje ładowania prądem jednofazowym lub trójfazowym z mocą 11 kW: za pomocą ładowarki naściennej, szybkiej ładowarki lub przez kabel podłączony do domowego gniazdka elektrycznego. Sprawność akumulatora jest objęta gwarancją marki Opel przez osiem lat lub 160 000 kilometrów.

Silniki spalinowe (benzynowe i jeden wysokoprężny) mają od 100 do 130 KM. Do wyboru są sześciostopniowe ręczne skrzynie biegów lub ośmiostopniowa przekładnia automatyczna ze sterowaniem łopatkami przy kierownicy.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-12-17

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Opel Mokka II2020-06-24Znamy polskie ceny Opla Mokka2012-08-13Opel Mokka X, czyli Mokka po liftingu2016-02-04Prawie wszystko o Chevrolecie Trax2012-08-14Chevrolet Trax. Pierwsze zdjęcie2012-05-14Opel Mokka - nowy, mały SUV2012-01-15

    Ogłoszenia

    Opel Mokka

    Opel Mokka


    126 000 zł
    Opel Mokka

    Opel Mokka


    94 999 zł
    Opel Mokka

    Opel Mokka

    lubuskie

    99 999 zł

    Opel Mokka II e 50 kWh 136 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    DS DS3

    DS DS3

    E-Tense 50kWh 136 KM elektryczny2021crossoverautomatprzedni
    cena średnia 144 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Opel Mokka II e 50 kWh 136 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS