chceauto.pl
x
" "
Mercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombi

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ jako kombi

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2017-02-02 Opinie
AMG zaprezentowało zoptymalizowaną pod względem osiągów wersję kombi nowego Mercedesa klasy E. Samochód trafić ma do salonów już w czerwcu.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Mimo obniżonego zawieszenia i pakietu ospoilerowania auto nie straciło nic ze swojej praktyczności. Bagażnik pomieścić może pakunku o pojemności do 630 l. Standardem są składane, regulowane w 10 stopniach, oparcia tylnej kanapy. Po ich złożeniu kufer oferuje pojemność aż 1820 l. Standardowym wyposażeniem jest również niezależne, adaptacyjne, pnematyczne zawieszenie wszystkich kół.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Jak w przypadku każdego AMG najważniejsze kryje się jednak pod maską. Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ napędzany jest silnikiem V8 o pojemności 4,0 l z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Motor rozwija moc 571 KM (5750-6500 obr./min) i osiąga maksymalny moment obrotowy 750 Nm (2250-5000 obr./min). Napęd stale trafia na cztery koła za pośrednictwem automatycznej, dziewięciostopniowej przekładni i systemu 4MATIC z układem zmiennego rozkładu momentu obrotowego pomiędzy osie. Tylny mechanizm różnicowy wyposażono w mechaniczną blokadę.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Samochód legitymuje się masą 1985 kg. Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ osiąga 100 km/h w 3,6 s. Prędkość maksymalna to limitowane elektronicznie 250 km/h. Jeśli komuś to nie wystarcza, może on zdecydować się na wzmocnioną odmianę - AMG E 63 S 4MATIC+. W tej wersji auto dysponuje mocą 612 KM i rozwija moment obrotowy aż 850 Nm. Standardem jest elektronicznie sterowany tylny dyferencjał dający możliwość wyboru specjalnego trybu jazdy służącego do... driftowania! Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ osiąga setkę w 3,5 s – to terytorium zarezerwowane dla supersamochodów.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Mercedes-AMG E 63 4MATIC+
Samochody trafić mają do salonów już w czerwcu. Oficjalna premiera zaplanowana została na marcowy salon motoryzacyjny w Genewie.

Przez pierwszy rok produkcji auta oferowane będą w specjalnej odmianie „Edition 1”. Poznamy ją m.in. po 20-calowych obręczach kół, unikatowych kolorach nadwozia i czarnej tapicerce przeszytej żółtą, kontrastową nicią.

Zobacz nowego Mercedesa-AMG E 63 4MATIC+ na filmie:


Opinie i komentarze na temat artykułu

comments powered by Disqus

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ jako kombi - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombiMercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombiMercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombiMercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombiMercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombiMercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombiMercedes-AMG E 63 4MATIC+  jako kombi

Zobacz także

Najpopularniejsze marki w Polsce w 2018

Najpopularniejsze marki w Polsce w 2018 2018-12-28

Dealerzy zaliczyć mogą mijający rok do udanych. Ze wstępnych podsumowań anno domini 2018 wynika, że rynek nowych samochodów w Polsce rozwijał się w imponującym tempie.O wstępny raport dotyczący mijającego roku w Polsce pokusił się Samar. Z...
Mercedes-AMG GT po liftingu

Mercedes-AMG GT po liftingu 2018-12-03

Wielbiony przez fanów niemieckiej marki Mercedes-AMG GT doczekał się kuracji odmładzającej. Co zmieniło się w ramach standardowego liftingu przypadającego na połowę rynkowej kariery?Z zewnątrz – niewiele. Samochód otrzymał nowe reflektory...
Mercedes-AMG A 35 4MATIC

Mercedes-AMG A 35 4MATIC 2018-09-19

Kilka dni temu firma z Affalterbach zaprezentowała nowy, „podstawowy” model spod znaku Mercedesa GT - AMG GT 43 4MATIC+. Teraz przyszła pora na nowego członka rodziny AMG – otwierającego cenniki Mercedesa-AMG A 35 4MATIC.Pozycjonowany poniżej modelu...
Mercedes-AMG GT 4-door Coupé

Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 2018-09-17

Mercedes-AMG zaprezentował nowy, bazowy, model nowej serii GT. Auto jest o niemal 14 tys. euro tańsze niż - pozycjonowany wyżej - GT 53.Z zewnątrz samochód odróżnia się od mocniejszego GT 53 jedynie plakietką na tylnej klapie. W standardzie...
40 lat ABSu!

40 lat ABSu! 2018-08-30

Równe cztery dekady temu, w końcu sierpnia 1978 roku, firmy firmy Mercedes i Bosch zaprezentowały światową nowość: układ zapobiegający blokowaniu kół w czasie hamowania znany dziś powszechnie pod skrótem ABS. Od końca 1978 r. ABS był...
Nowe samochody. Ile zarabiają producenci?

Nowe samochody. Ile zarabiają producenci? 2018-08-10

Mikroskala nie musi iść w parze z mikro-zarobkami. Dotyczy to zwłaszcza motoryzacji, gdzie kluczem do sukcesu zdaje się być właśnie niewielki, ograniczony poziom produkcji. Profesor ekonomii z niemieckiego Duisburga - Ferdinanda Dudenhöffer –...
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.