chceauto.pl
x

Mazda 626 IV 2.0 116 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1997
Średnia cena
6 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1991 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
116 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
59 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
452 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
10.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
34 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.7 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mazda 626 IV 2.0 116 KM

Mazda 626

Mazda 626 to jeden z dłużej produkowanych modeli tego japońskiego producenta. Pierwsze samochody o tej nazwie trafiły na rynek w 1979 roku. W 1992 roku zadebiutowała już czwarta generacja Mazdy 626. Samochody te były produkowane do 1998 roku, gdy pojawiła się generacja piąta. Dwa lata później model ten poddano liftingowi, a w 2002 roku zakończono produkcję Mazdy 626. Jej następcą została Mazda6.

Mazda 626 IV

Mazdy 626 IV generacji swoje już przeszły, więc kupno wiąże się z ryzykiem trafienia na samochód wyeksploatowany. W dieslach psują się turbosprężarki, we wszystkich silnikach mogą pojawiać się wycieki oleju, naprawy może wymagać zawieszenie, zdarzają się usterki układy kierowniczego i pompy wspomagania. Tylne błotniki może atakować rdza.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-07-23

Wersje

ROCZNIKI

Mazda 6 - Japończyk ze skazą...2012-10-23

Mazda 626 IV 2.0 116 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A4

Audi A4

1.8 E 125 KM benzyna1997sedanręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda Xedos 6

Mazda Xedos 6

1.6 16V 107 KM benzyna1997sedanręcznaprzedni
cena średnia 3 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

1.8 125 KM benzyna1997sedanręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Daewoo Espero

Daewoo Espero

2.0 105 KM benzyna1997sedanręcznaprzedni
cena średnia 3 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Carina E

Toyota Carina E

2.0 126 KM benzyna1997sedanręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi Carisma

Mitsubishi Carisma

1800 GDI 125 KM benzyna1997sedanręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda 626 IV 2.0 116 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS