chceauto.pl
x

Kia Stinger I 2.2 CRDI 200 KM

Kia Stinger I 2.2 CRDI 200 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
104 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2199 cm3
Silnik
diesel
Waga
1703 kg
Ładowność
557 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
200 KM
0-100 km/h
7.6 s.
V max
230 km/h
Zasięg
750 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
406 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Kia Stinger I 2.2 CRDI 200 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Kia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KMKia Stinger I 2.2 CRDI 200 KM

Kia Stinger I 2.2 CRDI 200 KM

Kia Stinger debiutowała w styczniu 2017 roku na salonie w Detroit, wersję europejską pokazano w marcu na salonie w Genewie.

Auto powstawało w europejskim centrum stylistycznym Kii we Frankfurcie. Nadwozie ma 4,8 m długości i 1,87 m szerokości. Rozstaw osi to aż 2,9 m. Z przodu zastosowano kolumny McPhersona, z tyłu pracuje układ niezależnych wahaczy.

Przypominające gran tourismo auto wyróżnia się nie tylko zadziorną sylwetką, ale też klasycznym układem napędowym. Standardowe odmiany napędzane są na koła tylnej osi. W topowych wersjach producent przewidział możliwość stosowania napędu 4x4.

Klienci mają do wyboru silniki o mocach od 200 KM do 370 KM. Wszystkie współpracują standardowo z automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów.

W Polsce klienci mają do wyboru cztery wersje wyposażeniowe: L, XL, GT Line oraz GT. Samochód ociera się o segment premium, co znalazło odzwierciedlenie w poziomie wyposażenia. Już w najtańszej odmianie znajdziemy automatyczną, dwustrefową klimatyzację, system info-rozrywki z 7-calowym wyświetlaczem i kamerą cofania, cyfrowe radio DAB, elektrycznie sterowane fotele przednie (w 8 kierunkach) czy podgrzewaną kierownicę i system bezkluczykowego dostępu.

Standardem są też projektorowe reflektory przednie ze światłami LED do jazdy dziennej, 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (225/45) oraz dwie podwójne końcówki wydechu. O bezpieczeństwo dbają m.in.: systemy utrzymywania toru jazdy (Kia Keep Lane Assist), monitorowania zmęczenia kierowcy (Driver Attention Alert), automatycznej zmiany świateł (High Beam Assist) oraz adaptacyjny tempomat (Smart Cruise Control) zdolny samodzielnie zatrzymać pojazd.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-11-26

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Kia Stinger Tribute Edition na pożegnanie2022-12-28Kia Stinger po liftingu2020-08-12Kia Stinger - polskie ceny!2017-07-27Kie Stinger do ponownego lakierowania?2018-07-16Kia Stinger2017-01-097 finalistów COTY 20182017-11-27

Kia Stinger I 2.2 CRDI 200 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Opel Insignia

Opel Insignia

2.0 CDTI 210 KM diesel2017liftbackautomat4x4
cena średnia 79 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 4

BMW 4

20d 190 KM diesel2017liftbackautomattylny
cena średnia 107 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 TDCI BiTurbo 210 KM diesel2017liftbackautomatprzedni
cena średnia 79 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Superb

Skoda Superb

2.0 TDI 190 KM diesel2017liftbackautomat4x4
cena średnia 81 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A5

Audi A5

2.0 TDI 190 KM diesel2017liftbackautomatprzedni
cena średnia 101 000 zł
OCENY
Dostępność

Kia Stinger I 2.2 CRDI 200 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS