chceauto.pl
x

Infiniti G cabrio IV 3.7 320 KM

Infiniti G cabrio IV 3.7 320 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2007
Średnia cena
60 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
3696 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
320 KM
0-100 km/h
6.2 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
62 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
H premium Co to znaczy?
Bagażnik
366 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
21000 km czyli po 14 miesiącach
Zużycie paliwa
15.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
39 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
6.8 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Infiniti G cabrio IV 3.7 320 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Infiniti G cabrio IV 3.7 320 KMInfiniti G cabrio IV 3.7 320 KMInfiniti G cabrio IV 3.7 320 KMInfiniti G cabrio IV 3.7 320 KMInfiniti G cabrio IV 3.7 320 KMInfiniti G cabrio IV 3.7 320 KMInfiniti G cabrio IV 3.7 320 KM

Infiniti G cabrio IV 3.7 320 KM

Infiniti G to jeden z najdłużej produkowanych samochodów tej luksusowej japońskiej marki. 
Model pojawił się już w 1990 roku. Dwie pierwsze generacje produkowano wyłącznie jako sedany w oparciu o Nissana Primerę.
Trzecia generacja Inifniti G (V35), która debiutowała w 2003 roku, stanowiła prawdziwą rewolucję. Samochód przestał być klonem przednionapędowej Primery, a zbudowano go na płycie podłogowej FM, którą wykorzystywały m.in. Infiniti FX i sportowy Nissan 350Z. Dzięki temu auto zyskało tylny napęd oraz dobry rozkład mas (w sedanie 52:48; silnik V6 jest cofnięty za przednią oś). Dostępne były również wersje AWD. Stosowano skrzynie 5-stopniowe automatyczne oraz 6-stopniowe manualne. W 2005 roku auto, które dostępne było zarówno w wersji sedan, jak i coupe, poddano liftingowi. 
W listopadzie 2006 roku na rynku amerykańskim debiutowała czwarta generacja Infiniti G (V36). Rok później do sedana dołączyło coupe, a w 2009 roku ofertę poszerzono o kabrioleta. Na początku następnego roku sedana i coupe poddano liftingowi.
Samochody poprzednich generacji na polskim rynku wtórnym praktycznie nie istnieją - nie było sensu sprowadzać z Ameryki samochodów, które jako Nissan Primera dostępne były w Europie. Powoli zmienia się sytuacja, jeśli chodzi o auta najnowszej generacji, a to ze względu na oficjalne wprowadzenie marki Infiniti na rynki europejskie (co nastąpiło w 2008 roku) oraz utworzenie polskiego przedstawicielstwa firmy.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-05-24

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Infiniti G cabrio IV 3.7 320 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.