Co zmieniło się w Hyundaiu i10? Samochód otrzymał zmieniony przód. Zaokrąglony, opływowy kształt przedniego grilla, ma w przyszłości stać się cechą charakterystyczną wszystjuch modeli Hyundaia. Ponadto zmieniono zderzak przedni i tylny.
![Hyundai i10 po liftingu](https://img.chceauto.pl/arts/2520/hyundai-i10-po-liftingu-21855_v3.jpg)
Hyundai i10 po liftingu
Nowy i10 może być wyposażony w nowe 14-calowe obręcze kół ze stali lub ze stopów lekkich. Podwozie uległo także wielu zmianom, które poprawiają stabilność i właściwości jezdne. Między innymi zmodyfikowano przełożenie układu kierowniczego.
Tak jak do tej pory Hyundai i10 może być wyposażony w silnik benzynowy o pojemności 1,0 lub 1,25 l, napędzający przednie koła za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni manualnej (standard) lub czterobiegowej automatycznej skrzyni biegów (opcja). W sprzedaży znajdzie się także nowy i10 z fabrycznie zamontowaną instalacją gazową.
![Hyundai i10 po liftingu](https://img.chceauto.pl/arts/2520/hyundai-i10-po-liftingu-21857_v3.jpg)
Hyundai i10 po liftingu
Hyundai i10 po liftingu został wyposażony w zaawansowane funkcje komunikacyjne, które są zintegrowane w nowym systemie nawigacyjnym wyposażonym w siedmiocalowy ekran dotykowy.
Funkcje Apple CarPlay i Android Auto gwarantują integrację urządzeń przenośnych z systemem operacyjnym iOS lub Android. System nawigacyjny nowego i10 ma siedmioletnią darmową subskrypcję na aktualizację map.
![Hyundai i10 po liftingu](https://img.chceauto.pl/arts/2520/hyundai-i10-po-liftingu-21858_v3.jpg)
Hyundai i10 po liftingu
Hyundai i10 po liftingu jest otrzymał dwie nowe funkcje aktywnie zapobiegającym wypadkom: system ostrzegania przed kolizją z przodu (FCWS) i system ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu (LDWS). Oba te systemy są oparte na przedniej kamerze wielofunkcyjnej.
Od momentu premiery w 2008 r. Hyundai i10 cieszy się popularnością na rynku europejskim, gdzie do lipca 2016 r. sprzedano około 670 000 egzemplarzy tego modelu. Oznacza to, że jest on jednym z największych bestsellerów ostatnich lat w tym segmencie.
Pierwsza generacja i10 osiągnęła w latach 2008-2014 poziom sprzedaży ponad 450 000 sztuk. Dużą rewolucję stanowiła druga generacja Hyundaia i10. Samochód, który trafił na rynek w 2013 roku, został zaprojektowany i skonstruowany w centrum badawczo-rozwojowym Hyundaia w niemieckim Rüsselsheim, a produkowany jest w Turcji. Przez trzy lata z salonów wyjechało 220 000 egzemplarzy drugiej generacji Hyundaia i10.