chceauto.pl
x

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KM

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2009
Średnia cena
25 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1339 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
100 KM
0-100 km/h
11.7 s.
V max
182 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
44 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
42 na 127 sklasyfikowanych
Awaryjność
4.9%
Średni przebieg
32 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
329 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
16000 km czyli po 11 miesiącach
Zużycie paliwa
8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
12.9 s.
Prędkość maksymalna
165 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KMHonda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KM

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KM

Honda Jazz

Honda Jazz niewielki minivan segmentu B, który debiutował w 2002 roku. Samochód w założeniach miał łączyć niewielkie rozmiary zewnętrzne z obszernym wnętrzem i to Japończykom się udało. Z biegiem lat auto zyskało uznanie ze względu na wysoki poziom bezawaryjności oraz oszczędne silniki. Auto oferowane jest również na rodzimym, japońskim rynku, gdzie nosi nazwę Fit.


Honda Jazz III

II generacja Hondy Jazz zadebiutowała na salonie w Tokio w 2007 roku, w Europie samochód pojawił się na początku roku 2008.

Auto jest nieco większe do swojego poprzednika - rozstaw osi to równe 2,5 m, nadwozie mierzy 4,9 m długości. Japońskim inżynierom zależało na połączeniu niewielkich rozmiarów z obszernym wnętrzem. Udało się to uzyskać, dzięki zastosowaniu kilku sztuczek. Przykładowo zbiornik paliwa został ulokowany pod przednimi fotelami.

Dzięki temu możliwe było zaprojektowanie systemu foteli o nazwie Magic Seats. Umożliwia ona złożenie tylnych foteli i powiększenie przestrzeni bagażowej z 399 do 892 litrów, przy zachowaniu idealnie płaskiej podłogi. Złożyć można również przedni fotel, dzięki czemu możliwe jest przewożenie przedmiotów o długości do 2,4 m, zaś w dzięki postawieniu do pionu siedziska tylnej kanapy wysokość między dachem a podłogą rośnie do niemal 1,3 m.

Ponadto przednie fotele można złożyć na równo z tylnymi, zyskując... miejsce do spania dla dwóch osób.

Deskę rozdzielczą zaprojektowano tradycyjnie, bez ekstrawagancji. Materiały są twarde i podatne na zarysowania, ale jednocześnie dobrze spasowane.

Honda Jazz nie była oferowana z silnikami Diesla. Jednostki benzynowe (1.2 i 1.4 i-VTEC) są bezawaryjne, mają łańcuch rozrządu i zużywają niewielkie ilości paliwa.

Trwałe, ale i proste, jest zawieszenie - z przodu zastosowano kolumny McPhersona, a z tyłu - belkę skrętną. Zawieszenie zestrojono dość sztywno.

W 2011 roku model doczekał się faceliftingu. Zmieniły się wówczas m.in. kształty zderzaków i poziom wyposażenia. Wtedy również wprowadzono wersję hybrydową o nazwie 1.3 i-DSI IMA (silnik benzynowy 88 KM, 121 Nm oraz elektryczny 14 KM, 78 Nm), której standardowym wyposażeniem jest dość specyficzna w sposobie pracy skrzynia bezstopniowa (sprawia akustyczne wrażenia ślizgającego się sprzęgła).

Hondy Jazz nigdy nie należały do tanich samochodów, stąd też nie cieszyły się bardzo dużym powodzenie. Podobnie wygląda sytuacja na rynku wtórnym - ofert jest relatywnie niewiele, a ceny dość wysokie, co oznacza, że auto powoli traci na wartości.

Ciekawostkę stanowi fakt, że początkowo, przez dwa pierwsze lata produkcji, dostępne w Europie samochody produkowano w Chinach. Dopiero później produkcję przeniesiono do angielskiego Swindon. Miejsce produkcji danego egzemplarza można ustalić dekodując nr VIN.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-12-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowa Honda Jazz w szczegółach2020-02-22Nowa Honda Jazz. Wyłącznie hybryda!2019-10-23Używane: Honda Jazz II2017-12-30Honda Jazz po liftingu2017-08-14Nowa Honda Jazz!2015-02-26Honda Jazz Crosstar po modernizacji2023-01-12

Honda Jazz CRASHTEST

Ogłoszenia

Honda Jazz

Honda Jazz

warmińsko-mazurskie

23 900 zł

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Hyundai i20

Hyundai i20

1.4 100 KM benzyna2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 13 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ibiza

Seat Ibiza

1.6 105 KM benzyna2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 15 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 2

Mazda 2

1.5 103 KM benzyna2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 15 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt

1.3 95 KM benzyna2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 12 000 zł
OCENY
Dostępność
Suzuki Swift

Suzuki Swift

1.3 VVT 93 KM benzyna2009hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 14 000 zł
OCENY
Dostępność

Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS