chceauto.pl
x

Honda CR-V II FL 2.0 150 KM

Honda CR-V II FL 2.0 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2006
Średnia cena
26 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
150 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
190 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.1 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
17 na 104 sklasyfikowanych
Awaryjność
11.2%
Średni przebieg
83 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
422 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
14000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
9.7 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
31 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.2 s.
Prędkość maksymalna
173 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Honda CR-V II FL 2.0 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda CR-V II FL 2.0 150 KMHonda CR-V II FL 2.0 150 KMHonda CR-V II FL 2.0 150 KMHonda CR-V II FL 2.0 150 KMHonda CR-V II FL 2.0 150 KMHonda CR-V II FL 2.0 150 KMHonda CR-V II FL 2.0 150 KMHonda CR-V II FL 2.0 150 KM

Honda CR-V II FL 2.0 150 KM

Honda CR-V

Honda CR-V to SUV, który debiutował w 1995 roku, a do Europy trafił dwa lata później. Auta pierwszej generacji zbudowane zostały na płycie podłogowej Hondy Civic i produkowane były do 2002 roku, gdy pojawiła się druga generacja tego modelu. W 2005 roku samochód przeszedł lifting, a dwa lata później został zastąpiony przez CR-V trzeciej generacji.

Honda CR-V II FL

Miano bezawaryjnych zyskały Hondy CR-V drugiej generacji. Auta te pozbawione są wad fabrycznych, a uwagi dotyczą raczej detali - czy to pisków wynikających z nienajlepszego spasowania, czy to parowania reflektorów. Zdarzają się problemy z układem przeniesienia napędu oraz układem hamulcowym (bicie, słabe i głośne hamowanie).

Mniej poważne, ale uciążliwe są problemy z otwieranymi na bok tylnymi drzwiami, które pod wpływem własnego ciężaru potrafią opaść na zawiasach. Same zawiasy z kolei są podatne na korozję.

Wnętrze jest dość obszerne, pojemność bagażnika jest przyzwoita, a funkcjonalność zwiększa przesuwana tylna kanapa (która ma również regulowane oparcie).

Zawieszenie jest zestrojone miękko, komfortowo, więc jazda po asfaltowych drogach jest przyjemnością. Pewne zastrzeżenia można mieć do układu kierowniczego, który mógłby być bardziej prezycyjny.

Pewną niedogodnością okazuje się oferta silnikowa. Otóż diesel (2.2) pojawił się w ofercie dopiero przy okazji przeprowadzonego w 2005 roku liftingu, starsze egzemplarze napędzane są wyłącznie jednostkami benzynowymi. Na szczęście wyposażony w układ zmiennych faz rozrządu silnik benzynowy jest względnie niezawodny (problemy mogą dotyczyć głównie napinacza paska klinowego i czasem pompy wodnej), a jego rozrząd oparto na łańcuchu, co obniża koszt serwisu.

Również silnik wysokoprężny cieszy się bardzo dobrą opinią użytkowników. Jest niezawodny, mało pali i zapewni dobrą dynamikę, a jego największą wadą jest wysoka cena zakupu. Również w tym wypadku rozrząd jest oparty o łańcuch.

Napęd 4x4 Hondy CR-V II oparto na wielotarczowym sprzęgle włączanym hydraulicznie, które sterowane jest różnicą ciśnień z dwóch pomp. W praktyce oznacza to tyle, że w normalnych warunkach samochód jest napędzany na koła przednie, a dopiero po wystąpieniu poślizgu (różnicy w prędkości obrotowej pomiędzy osiami), z niewielką zwłoką dołączany jest napęd tylnej osi. O jeździe terenowej można więc zapomnieć, ale na piasku czy śniegu samochód poradzi sobie nieźle.

Ceny części zamiennych do Hondy CR-V (podobnie jak do innych modeli tego producenta) w autoryzowanych serwisach są wysokie. Jednak oferta znacznie tańszych zamienników jest szeroka, ponadto poważne awarie zdarzają się rzadko.

Honda należy do marek cenionych w Polsce, dlatego kupując CR-V trzeba liczyć się z wysoką na tle konkurencji ceną. Z drugiej strony - również spadek wartości będzie odpowiednio mniejszy, a problemów z odsprzedażą nie powinno być.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-01-17

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Honda CR-V nowej generacji2023-05-12Honda CR-V Hybrid2018-09-23Honda CR-V piątej generacji2018-03-01Honda CR-V po europejsku2015-01-26Honda CR-V po liftingu2015-01-01Nowa Honda CR-V2012-07-18

Honda CR-V CRASHTEST

Honda CR-V - AKCJE NAWROTOWE

2012-11-28Samochody marki Honda CR-V, wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w latach 2002 - 2006, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Producent poinformował, że w pewnych określonych warunkach użytkowania pojazdów marki Honda CR-V, jak np. jazda z otwartym oknem podczas deszczu, woda lub inny płyn mogą przedostawać się do przełącznika szyb sterowanych elektrycznie po stronie kierowcy, powodując jego nieprawidłowe działanie. Tego typu usterka może spowodować przegrzanie przełącznika, co w najgorszym wypadku może prowadzić do pożaru.

W Polsce łącznie akcją objęte są 5 194 samochody marki Honda CR-V. Lista nr VIN w załączniku.

Przedsiębiorca poinformuje właścicieli pojazdów objętych kampanią listami poleconymi o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu dokonania kontroli pojazdu i w razie konieczności dokonania stosownej naprawy.

plik pdf

Ogłoszenia

Honda CR-V

Honda CR-V

lubuskie

22 500 zł
Honda CR-V

Honda CR-V

kujawsko-pomorskie

26 700 zł
Honda CR-V

Honda CR-V

dolnośląskie

17 500 zł
Honda CR-V

Honda CR-V

łódzkie

26 900 zł

Honda CR-V II FL 2.0 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

2.0 141 KM benzyna2006SUVręczna4x4
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X3

BMW X3

20i 150 KM benzyna2006SUVręczna4x4
cena średnia 26 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe

2.4 146 KM benzyna2006SUVręcznaprzedni
cena średnia 14 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander

2.0 136 KM benzyna2006SUVręczna4x4
cena średnia 18 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota RAV4

Toyota RAV4

2.0 VVT-i 150 KM benzyna2006SUVręczna4x4
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva

2.4 136 KM benzyna2006SUVręczna4x4
cena średnia 20 000 zł
OCENY
Dostępność

Honda CR-V II FL 2.0 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS