chceauto.pl
x

Ford Ranger IV 2.5 TDCI 143 KM

Ford Ranger IV 2.5 TDCI 143 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2009
Średnia cena
26 000 zł
Nadwozie
pickup
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2499 cm3
Silnik
diesel
Waga
1850 kg
Ładowność
1160 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
143 KM
0-100 km/h
14.1 s.
V max
158 km/h
Zasięg
790 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.9 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Ranger IV 2.5 TDCI 143 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Ranger IV 2.5 TDCI 143 KMFord Ranger IV 2.5 TDCI 143 KMFord Ranger IV 2.5 TDCI 143 KMFord Ranger IV 2.5 TDCI 143 KM

Ford Ranger IV 2.5 TDCI 143 KM

Ford Ranger

Ford Ranger to pickup, który po raz pierwszy pojawił się na rynku w 1983 roku. W 1999 roku na salonie w Barcelonie zadebiutowała "światowa" wersja Rangera, która pod względem technicznym całkowicie różniła się od samochodów sprzedawanych w USA. Auto oparte było na pickupie Mazdy serii B.
Pierwsza generacja światowego Forda Ranger produkowana była w Tajlandii i sprzedawana m.in. w Europie (ale nie w Polsce), a także w Azji i Australii.
Do polskich salonów trafiła dopiero druga generacja Rangera, która zadebiutowała w 2006 roku. Ten samochód również produkowany był w Tajlandii i stanowił bliźniaka Mazdy BT-50. W 2009 roku Rangera poddano liftingowi. 
Ford Ranger uznawany jest za samochód raczej bezawaryjny. W Polsce auto zyskało popularność dzięki możliwości odliczenia podatku VAT. Warto jednak pamiętać, że Ranger to pickup, a nie samochód osobowy. Komfort nie jest na najwyższym poziomie, za to możliwości w terenie są zupełnie przyzwoite.


Ford Ranger IV

Ford Ranger czwartej generacji, znany pod kodową nazwą T6, zadebiutował w 2011 roku. Pick-up przeszedł gruntowną zmianę, zyskując masywną, muskularną sylwetkę inspirowaną większym modelem F-Series. Konstrukcja samochodu opierała się na nowoczesnej, ale wciąż tradycyjnej ramie drabinkowej, co gwarantowało mu wysoką wytrzymałość i zdolności terenowe.

Gama napędowa była bardzo szeroka i zależała od rynku; w Europie dominowały turbodoładowane silniki wysokoprężne Duratorq, w tym 2.2-litrowe oraz mocniejszwe 3 i 3.2-litrowe jednostki o mocy większej niż 200 KM.

Samochód oferowano w trzech rozmiarach kabiny: Single Cab, Super Cab i Double Cab, oraz w różnych długościach skrzyni ładunkowej. Jego wnętrze, choć utrzymane w utylitarnym charakterze, było funkcjonalne i oferowało więcej przestrzeni oraz lepsze wykończenie niż w poprzednich generacjach.

Ranger T6 został poddany faceliftingowi w 2015 roku, który przyniósł odświeżony wygląd pasa przedniego i nowsze wyposażenie, w tym system multimedialny SYNC 3. W 2021 roku przeszedł kolejną, głębszą modernizację, która wprowadziła zupełnie nowy przedni i tylny zderzak, reflektory LED oraz całkowicie przeprojektowane, znacznie nowocześniejsze wnętrze z poziomym, 10-calowym ekranem dotykowym.

Model ten cieszył się ogromną popularnością na całym świecie, zdobywając wiele nagród i ugruntowując pozycję Forda w segmencie średnich pick-upów. Był bazą dla sportowej i terenowej wersji Raptor, a także dla swojego bliźniaka – Volkswagena Amaroka. Jego bezpośrednimi rywalami były modele takie jak Toyota Hilux, Nissan Navara i Mitsubishi L200.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2025-09-28

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford Ranger Raptor nowej generacji2022-02-23Ford Ranger nowej generacji na zdjęciach2021-12-02Ford Ranger nowej generacji2021-11-24Ford Ranger Raptor Special Edition2021-05-26Ford Ranger w nowej wersji2020-11-23Ford Ranger po liftingu2019-01-26

Ford Ranger CRASHTEST

Ford Ranger IV 2.5 TDCI 143 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mitsubishi L200

Mitsubishi L200

2.5 DID 136 KM diesel2009pickupautomat4x4
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Ranger IV 2.5 TDCI 143 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS