chceauto.pl
x

Ford Ranger 2020

Oceny użytkowników4.5000/5. Głosy: 2
Ocena: 4.5/5
Głosy: 2.

Dostępne silniki

diesel

2.0 TDCI 2.0 TDCI BiTurbo

IV (2007-2022)

Ford Ranger czwartej generacji, znany pod kodową nazwą T6, zadebiutował w 2011 roku. Pick-up przeszedł gruntowną zmianę, zyskując masywną, muskularną sylwetkę inspirowaną większym modelem F-Series. Konstrukcja samochodu opierała się na nowoczesnej, ale wciąż tradycyjnej ramie drabinkowej, co gwarantowało mu wysoką wytrzymałość i zdolności terenowe.

Gama napędowa była bardzo szeroka i zależała od rynku; w Europie dominowały turbodoładowane silniki wysokoprężne Duratorq, w tym 2.2-litrowe oraz mocniejszwe 3 i 3.2-litrowe jednostki o mocy większej niż 200 KM.

Samochód oferowano w trzech rozmiarach kabiny: Single Cab, Super Cab i Double Cab, oraz w różnych długościach skrzyni ładunkowej. Jego wnętrze, choć utrzymane w utylitarnym charakterze, było funkcjonalne i oferowało więcej przestrzeni oraz lepsze wykończenie niż w poprzednich generacjach.

Ranger T6 został poddany faceliftingowi w 2015 roku, który przyniósł odświeżony wygląd pasa przedniego i nowsze wyposażenie, w tym system multimedialny SYNC 3. W 2021 roku przeszedł kolejną, głębszą modernizację, która wprowadziła zupełnie nowy przedni i tylny zderzak, reflektory LED oraz całkowicie przeprojektowane, znacznie nowocześniejsze wnętrze z poziomym, 10-calowym ekranem dotykowym.

Model ten cieszył się ogromną popularnością na całym świecie, zdobywając wiele nagród i ugruntowując pozycję Forda w segmencie średnich pick-upów. Był bazą dla sportowej i terenowej wersji Raptor, a także dla swojego bliźniaka – Volkswagena Amaroka. Jego bezpośrednimi rywalami były modele takie jak Toyota Hilux, Nissan Navara i Mitsubishi L200.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS