chceauto.pl
x

Ford Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KM

Ford Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
147 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
diesel
Waga
1735 kg
Ładowność
510 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
190 KM
0-100 km/h
8.7 s.
V max
208 km/h
Zasięg
680 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
54 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/65 R17
225/60 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
441 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KMFord Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KM

Ford Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KM

Ford Kuga

Ford Kuga to kompaktowy SUV zbudowany na płycie podłogowej Focusa i C-Max. Samochód produkowany jest w niemieckim Saarlouis, a na rynek trafił w pierwszej połowie 2008 roku.Ford Kuga podbił serca klientów ciekawą i odważną stylizacją. Niestety, po zakupie często przychodziło rozczarowanie... Klienci narzekają na słabą jakość montażu, co objawia się piskami i stukami, a także sporymi szczelinami pomiędzy różnymi elementami wnętrza. Ponadto zdarzają się denerwujące usterki układów elektrycznych i elektronicznych. Również użyte we wnętrzu materiały sprawiają wrażenie podatnych na zużycie. Na szczęście obywa się bez poważniejszych usterek mechanicznych, skutkujących unieruchomieniem samochodu, a samochód ma również wiele zalet. Największą są świetne właściwości jezdne (nie ma mowy o "bujaniu się" w zakrętach czy nieprecyzyjnym układzie kierowniczym), dzięki czemu samochód potrafi dostarczyć sporo frajdy kierowcy lubiącemu dynamiczną jazdę. Niestety, precyzję prowadzenia osiągnięto kosztem komfortu - twarde zawieszenie, na dziurach, często "dobija".

Ford Kuga III

Trzecie wcielenie Forda Kugi zadebiutowało w kwietniu 2019 roku.Samochód został kompletnie przestylizowany – z poprzednikiem łączy go jedynie nazwa. Auto wyróżnia się zdecydowanie bardziej opływową, nawiązującą do obecnej generacji Focusa, sylwetką.

Nowa Kuga jest o 44 mm szersza i o 89 mm dłuższa, niż poprzedni model, natomiast rozstaw osi zwiększył się o 20 mm. We wnętrzu przekłada się to na 43 mm więcej miejsca na wysokości ramion i 57 mm więcej miejsca na wysokości bioder na przednich fotelach. Pasażerowie z tyłu skorzystają z o 20 mm większej szerokości na wysokości ramion i o 36 mm większej szerokości wnętrza na wysokości bioder. Pomimo spadku całkowitej wysokości o 20 mm w porównaniu do poprzedniego modelu, nowa Kuga oferuje o 13 mm więcej miejsca nad głowami dla pasażerów na przednich siedzeniach i aż o 35 mm więcej przestrzeni nad głowami pasażerów podróżujących z tyłu.

Dla pasażerów podróżujących z tyłu po raz pierwszy dostępne są podgrzewane siedzenia zewnętrzne, a cały drugi rząd siedzeń można przesunąć do tyłu, aby uzyskać najlepszą w tej klasie długość przestrzeni na nogi wynoszącą 1 035 mm, można też tylny rząd siedzeń przesunąć do przodu, by powiększyć bagażnik o 67 litrów. Funkcja zdalnego składania siedzeń umożliwia łatwe złożenie drugiego rzędu foteli.
Oferta obejmuje hybrydową wersję Plug-In Hybrid, miękką hybrydę EcoBlue Hybrid, w pełni hybrydowego Hybrid, a także tradycyjne układy napędowe z 2-litrowym silnikiem EcoBlue, 1,5-litrowym silnikiem EcoBlue i 1,5-litrowym silnikiem EcoBoost. Towarzyszy im nowa, inteligentna ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów.

W cennikach znajdziemy wersje Vignale, ST-Line i Titanium. Wyróżnikami ostatniej są np. sportowa osłona pod przednim zderzakiem, tylny dyfuzor, a także światła do jazdy dziennej LED i standardowe 17-calowe lub opcjonalne 18 – i 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów.

Ekskluzywna wersja Vignale ma inne wykończenie relingów dachowych, zderzaków i nakładek progowych (w kolorze satynowanego aluminium), a także wyjątkowy projekt zderzaków. Z przodu umieszczono charakterystyczną chromowaną kratkę wlotu powietrza Vignale, a z tyłu znalazły się podwójne końcówki układu wydechowego. Vignale osadzono na standardowych 18-calowych, lub na opcjonalnych 19-calowych czy 20-calowych obręczach kół z lekkich stopów. Standard obejmuje m.in. fotele obszyte skórą Windsor i podgrzewaną, obszytą skórą, kierownicę

Usportowioną odmianę ST-Line zdradzają zderzaki i listwy boczne w innej stylistyce, przestylizowane zderzaki, tylnym dyfuzor i relingi dachowe wykończone w kolorze czarnym. Charakteru dodają ponadto tylny spojler, standardowe 18-calowe lub opcjonalne 19-calowe obręcze kół i podwójny sportowy wydech dodają sportowego charakteru. We wnętrzu ciemnej podsufitce towarzyszą fotele ST-Line z kontrastowymi czerwonymi przeszyciami, aluminiowe pedały, spłaszczona u dołu kierownica a także nakładki progowe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-01-13

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford Kuga - najnowsze wcielenie popularnego modelu, teraz dostępne jako hybryda plug-in2021-09-02Ford Kuga w wersji hybrydowej2020-11-18Całkiem nowy Ford Kuga2019-04-03Używane: Ford Kuga I2016-12-18Ford Kuga po liftingu2016-02-21Nowy Ford Kuga. Większy, a ceny niższe!2012-12-13

Ford Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volvo XC60

Volvo XC60

2.0 D4 Mild Hybrid 197 KM diesel2022SUVautomatprzedni
cena średnia 217 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar F-Pace

Jaguar F-Pace

D200 MHEV 204 KM diesel2022SUVautomat4x4
cena średnia 254 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Tarraco

Seat Tarraco

2.0 TDI 200 KM diesel2022SUVautomat4x4
cena średnia 166 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLB

Mercedes GLB

220d 190 KM diesel2022SUVautomattylny
cena średnia 178 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X4

BMW X4

20d 190 KM diesel2022SUVautomat4x4
cena średnia 209 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLC

Mercedes GLC

220d 194 KM diesel2022SUVautomat4x4
cena średnia 191 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Kuga III 2.0 EcoBlue 190 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS