chceauto.pl
x
DS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie ceny

DS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie ceny

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2025-10-18

DS N°4 - tak nazywa się DS4 po liftingu. Nowa nazwa jest zgodna z nową nomenklaturą przyjętą przez francuską markę. Pierwsze egzemplarze DS N°4 już wkrótce wyjadą z salonów, w związku z czym poznaliśmy ceny tego modelu.

  1. DS N°4. Nadwozie
  2. DS N°4. Wnętrze
  3. DS N°4. Silniki
  4. DS N°4. Wyposażenie i ceny

DS N°4. Nadwozie

DS N°4 to po prostu DS4 po liftingu, czyli kompaktowy hatchback segmentu premium. Samochód ma 440 cm długości, 187 cm szerokości i tylko 147 cm wysokości. Największe zmiany znajdziemy w przedniej części nadwozia, gdzie dostrzeżemy dużych rozmiarów pionowe światła do jazdy dziennej, połączone listwą świetlną przebiegającą przez gill i podświetlany znaczek DS. Nad światłami dziennymi umieszczono trzyczęściowa reflektory.

Rewolucji nie znajdziemy z tyłu. Tylna szyba jest niewielka, a światła zespolone są płaskie i zachodzą na bagażnik. Styliście nie zdecydowali się na połączenie ich listwą świetlną, zamiast tego srebrny pas zastąpiono czarnym. Na klapie bagażnika znajduje się duży napis DS AUTOMOBILES oraz nazwa modelu.
DS N°4
DS N°4

DS N°4. Wnętrze

W kabinie zmiany są kosmetyczne. Inne jest konsola środkowe oddzielająca przednie fotele. Przed oczami kierowcy znajduje się nowy, 10,25-calowy cyfrowy wyświetlacz. W centralnej części deski rozdzielczej umieszczono drugi, 10-calowy ekran, który umożliwia obsługę systemu multimedialnego DS IRIS SYSTEM. System head-up display jest opcją.
DS N°4
DS N°4

DS N°4. Silniki

DS N°4 będzie dostępny wyłącznie z napędami zelektryfikowanymi. Gama będzie składać się z pełnej hybrydy, hybrydy plug-in i napędu elektrycznego. Wersja elektryczna, nazwana DS N°4 E-Tense będzie napędzana przez silnik generujący 213 KM i 343 Nm. Niestety, akumulator ma tylko 58,3 kWh pojemności, co oznacza, że przejechanie 300 km drogą ekspresową z prędkością 120 km/h raczej nie będzie możliwe. Nie ma również rewolucji w zakresie ładowania. Samochód może być ładowany prądem zmiennym o mocy 11 kW lub stałym o mocy 120 kW. W tym drugim przypadku uzupełnienie energii z 20 do 80 proc. ma trwać pół godziny.
DS N°4
DS N°4
Natomiast hybrydowy napęd DS N°4 Hybrid rozwija 145 KM i 230 Nm, łącząc trzycylindrowy silnik benzynowy 1.2 turbo z jednostką elektryczną o mocy 21 kW (28 KM), zintegrowaną z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem.

DS N°4. Wyposażenie i ceny

DS N°4 dostępny jest w dwóch głównych wersjach wyposażenia: Pallas oraz Etoile. Ta druga opcjonalnie może być rozszerzona do wersji Etoile Nappa ze skórzaną tapicerką.

DS N°4 oferowany jest także w specjalnej wersji Jules Verne, bazującej na wersji Pallas, wzbogaconej o dodatkowe wyposażenie i unikalne elementy personalizacji.
DS N°4
DS N°4
Każda wersja wyposażenia dostępna jest ze wszystkimi typami napędu.

DS N°4 Pallas posiada materiałową tapicerkę, 10,25-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, automatyczną dwustrefową klimatyzację, reflektory LED i tylne światła Full LED, podgrzewane i składane lusterka boczne, pakiet bezpieczeństwa z tempomatem adaptacyjnym oraz systemem aktywnego hamowania awaryjnego sterowanym kamerą i radarem, przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamerę cofania, laminowane przednie boczne szyby akustyczne, bezprzewodową funkcję Mirror Screen przez WiFi oraz 19-calowe obręcze kół.

Ceny DS N°4 Pallas wyglądają następująco: 153 700 zł za wersję Hybrid oraz 199 tys. zł za wersję plug-in i elektryczną.
DS N°4
DS N°4
DS N°4 Etoile oferuje (dodatkowo w stosunku do Pallas): system multimedialny Iris z chatem GPT, reflektory matrycowe, system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu, system monitorowania martwego pola, elektrycznie sterowane przednie fotele, przyciemniane tylne szyby, laminowane tylne szyby boczne, aluminiowe nakładki progowe i nakładki na pedały, pakiet DS DRIVE ASSIST, bezkluczykowy dostęp i uruchamianie samochodu oraz bezprzewodową ładowarkę do smartfona.

Wersja Etoile Nappa posiada skórę Nappa, a także wyświetlacz przezierny HUD oraz fotele z większym zakresem regulacji

Ceny DS N°4 Etoile kształtują się następująco: 176 700 w wersji Hybrid i 222 tys. w wersji plug-in i elektrycznej. Z kolei wersji Etoile Nappa trzeba zapłacić 192 700 zł z wersji hybrydowej i 238 tys. zł w wersji plug-in (elektryczna nie jest dostępna w tym wariancie).
DS N°4
DS N°4
Inspiracją dla modelu DS N°4 Jules Verne była powieść "W 80 dni dookoła świata". Samochód posiada bezkluczykowy dostęp i uruchamianie, czujniki parkowania z przodu i z tyłu wraz z kamerą cofania, system Iris, aktywne ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go oraz pakiet CONNECT PLUS.

Ceny DS N°4 w wersji Jules Verne wynoszą: 163 700 w wersji Hybrid i 209 tys. w wersji plug-in i elektrycznej.

Samochody można już zamawiać.

DS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie ceny - GALERIA ZDJĘĆ

DS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie cenyDS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie cenyDS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie cenyDS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie cenyDS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie cenyDS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie cenyDS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie cenyDS4 po liftingu to teraz DS N°4. Polskie ceny

Zobacz także

DS N°4, czyli DS4 po liftingu

DS N°4, czyli DS4 po liftingu 2025-05-20

W grudniu 2024 roku DS wszedł nową erę. Zapoczątkował już DS N°8, czyli pierwszy pojazd wykorzystujący symbolikę N°, która nawiązuje do języka francuskiego (tak właśnie wygląda skrót dla wyrazu "numer"). Kolejnym modelem nazwanym według tej...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS