chceauto.pl
x

Chrysler 300M 2.7 203 KM

Chrysler 300M 2.7 203 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2003
Średnia cena
14 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2736 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
203 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
F
Bagażnik
475 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
22000 km czyli po 15 miesiącach
Zużycie paliwa
14.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
36 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.2 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Chrysler 300M 2.7 203 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Chrysler 300M 2.7 203 KMChrysler 300M 2.7 203 KMChrysler 300M 2.7 203 KMChrysler 300M 2.7 203 KMChrysler 300M 2.7 203 KM

Chrysler 300M 2.7 203 KM

Chrysler 300M pojawił się na rynku w 1998 roku. Stylizowany na amerykański krążownik samochód zbudowano jednak wg europejskich zasad. Auto napędzane jest na koła przednie, silniki, jak na amerykańskie standardy, są raczej niewielkie (co nie oznacza, że są małe). Samochód oferuje bardzo dużo przestrzeni i rewelacyjny komfort jazdy. Wszystkie egzemplarze są również bardzo dobrze wyposażone, we wnętrzu znajdziemy m.in. klimatyzację, „pełną elektrykę”, często skórzane tapicerki.
Niestety, 300M nie grzeszy wyposażeniem zwiększającym bezpieczeństwo. Słabym punktem auta jest również kiepska zwrotność. Nierzadko na rynku spotkać można auta wyposażone jedynie w dwie poduszki powietrzne. Samochody nie należą do zbyt awaryjnych, chociaż autoryzowane serwisy lepiej omijać szerokim łukiem. Na usterki najbardziej narażone jest zawieszenie. Często wymieniać trzeba tuleje metalowo-gumowe oraz - z uwagi na dużą masę - klocki hamulcowe. Silniki - mimo że niewysilone - potrafią niemile zaskoczyć zacierając się na panwekach. Problem ten występuje jednak przeważnie w przypadku nieumiejętnego obchodzenia się z pedałem gazu, gdy silnik jest zimny. W wyeksploatowanych egzemplarzach zawodzi również klimatyzacja. Popsuć lubi się też centralny zamek czy sterowanie elektrycznie regulowanych szyb. Auto produkowane było do 2004 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-12-20

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Chrysler 300M 2.7 203 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.