chceauto.pl
x
Ford Wyprzedaż 2017
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2005
Średnia cena
25 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1781 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
180 KM
0-100 km/h
7.8 s.
V max
228 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.1 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
36 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
30 na 104 sklasyfikowanych
Awaryjność
13.9%
Średni przebieg
75 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
270 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
18000 km czyli po 12 miesiącach
Zużycie paliwa
9.7 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
19 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.6 s.
Prędkość maksymalna
207 km/h

Audi TT I 1.8 T 180 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi TT I 1.8 T 180 KMAudi TT I 1.8 T 180 KMAudi TT I 1.8 T 180 KMAudi TT I 1.8 T 180 KM

Audi TT I 1.8 T 180 KM

Audi TT

Audi TT to jedyne klasyczne coupe w ofercie niemieckiego producenta. Samochód debiutował w 1998 roku, rok później wprowadzono do sprzedaży Roadstera (czyli kabriolet). Co ciekawe, samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej, którą wykorzystywano w Volkswagenie Golfie i Skodzie Octavii. TT I generacji produkowano do 2006 roku.

II generacja Audi TT debiutowała w 2006 roku. Samochód stylistycznie nawiązywał do poprzednika, ale technicznie to zupełnie inny pojazd, tym razem zbudowany na płycie podłogowej A3. W 2007 roku ofertę poszerzono o Rodstera.

Wiosną 2014 roku na salonie w Genewie zadebiutowało Audi TT III. Produkcja tego pojazdu odbywa się w węgierskiej fabryce Audi od lipca 2014 roku.

Audi TT I

Audi TT miało swój rynkowy debiut w 1998 roku. Odważna stylistyka i mocne jednostki napędowe sprawiły, że samochód z miejsca zyskał sobie sporo fanów. Dwudrzwiowe nadwozie typu coupe osadzono na płycie podłogowej VW Golfa (i Skody Octavii), do napędu służyły początkowo jedynie doładowane jednoski 1,8 (150 i 225 KM) oraz 3,2 litrowy V6 o mocy 250 KM. Niestety szybko dały o sobie znać poważne wady, które nadszarpnęły wizerunek tego sportowego modelu. Chcąc zapewnić kierowcy jak najwięcej frajdy z jazdy inżynierowie przekroczyli granicę bezpieczeństwa, pierwsze TT-tki miały duże problemy ze stabilnością w czasie szybkiej jazdy na wprost. Zdjęcie nogi z gazu powodowało trudną do opanowania nadsterowność, wiele samochodów uległo z tego powodu poważnym wypadkom. Konstrukcję szybko udoskonalono (m.in. seryjny układ ESP, inne wahacze oraz tylny spoiler), ale kupując samochód z pierwszych lat produkcji dobrze będzie wybrać się do serwisu i sprawdzić, czy w interesującym nas egzemplarzu dokonano poprawek serwisowych. Na szczęście, na korzyść auta przemawia znikoma awaryjność. W raportach Dekry i ADAC małe Audi zajmuje przeważnie wysokie pozycje. Z racji dobrych osiągów, na przyspieszone zużycie narażone są wyłącznie hamulce (tarcze mają tendencję do krzywienia się) oraz elementy układu napędowego (sprzęgło, przeguby). Czasami zdarzają się też niegroźne defekty elektroniki. Niezależnie od wersji - roadster (z płóciennym, składanym dachem), czy coupe samochód zdecydowanie wart jest polecenia. Problemem okaże się jednak znalezienie egzemplarza, który nie ma za sobą poważnych napraw blacharskich. W Polsce sprzedano bardzo niewiele sztuk, sprowadzone trafiły do nas głownie dlatego, że w Niemczech czy Szwajcarii naprawy powypadkowe nie były już opłacalne.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-09-22

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ogłoszenia

Audi TT I 1.8 T 180 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi TT I 1.8 T 180 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.